Зворотній зв'язок

6 клас


Контрольна робота за темою “Байка
Рівень 1. 
1. Коротке, переважно віршоване, алегоричне оповідання, в якому закладено повчальний зміст,— це... .
а) новела;
б) повість;
в) байка;
г) оповідання.
2. Відображення одного предмета через інший називається...
 а) алегорія 
 б)  сатира; 
 в) іронія; 
 г) гумор
3.  Художній прийом перенесення властивостей людей на тварин, рослини, предмети — це...
а) гротеск;
б) іронія;
в)  персоніфікація; 
 г) градація.
4.  Батьківщина байки — це...
а) Давній Єгипет;
б) Давня Індія;
в) Давній Китай;
г) Давня Греція.
5.  «Батьком байки» вважають...
 а) Гомера;
 б) Федра; 
 в)  Езопа 
г) Тіртея.
6. Езоп народився у...
 а) Фрігії;
 б) Анатолії;
 в)  Афінах;
г) Спарті.
7.  Мораль у байках Езопа подається...
 а) на початку твору;
 б) у середині твору
 в) моралі нема
г) наприкінці твору.
8.  Езоп писав байки...
 а)  у віршованій формі;
  б) у прозовій формі;
 в)  поєднуючи віршовану та прозову форми;
9. Назвіть автора вислову «У сильного безсилий винен завади».
 а) Езоп; 
 б) Федр;  
в)  Крилов;   
г)  Лафонтен.
10. Коли відбувається дія у байці Крилова «Бабка й Муравель»?
а) влітку;
б) навесні;
 в) взимку; 
г) восени.
 11. І. Крилов використовував у своїх байках...
 а) гумор;
 б) сатиру;
 в) іронію;
г) сарказм.
12. Назвіть байку І. Крилова, з якої взято вислів «Щоб буть музикою,
потрібне тут уміння».
 а)  «Вовк і Ягня»;
б) «Бабка й Муравель
в)  «Квартет»; 
 г) «Крук і Лисиця».
Рівень 2.
1. Визначте структуру (побудову )  байки.
2. Які людські вади засуджувалися в байках?
3.Назвіть відомих вам байкарів (4-5 прізвищ)
 Рівень 3.
1. Дайте визначення поняттю «байка».
2. Поясніть термін «езопова мова». Із чиїм ім'ям він пов'язаний?
Рівень 4.  
 Напишіть твір-мініатюру на тему: «Чи актуальні байки Езопа і Крилова сьогодні?»

Контрольна робота "Міфи народів світу"


Контрольна робота за творчістю Д. Лондона, А. Чехова, В. Короленка


Контрольна робота

Поетичне бачення світу (Басьо, Р. Бернс, Дж.Родарі, Г. Лонгфелло)
01. Хоку (хайку) – це…#
трирядковий вірш;
     чотирирядковий вірш;   шестирядковий вірш.
02. Лірика – це…#
пейзаж;
      поезія;       художнє означення.
03. Епітет – це …#
пейзаж;
      поезія;      художнє означення.
04. Пейзаж – це… #
лірика;
     картина природи;      художнє означення.
05. Мацуо Басьо є представником литератури:#
давньогрецької;
      китайської;     японської.
06. Що нового відкривають для людей хайку М.Басьо?#
нові невідомі країни;
    красу, яка поруч;     дивовижних тварин.
07. Хайку про природу писав:#
німецький поет Й.В.Гете;
японський поет М.Басьо;
шотландський поет Р. Бернс.
08. Хайку М. Басьо “Із далеких літ/скільки всього нагадав/цей вишневий цвіт!”
  присвячений…#
весні;
      літу;        осені.
09. Який настрій відчувається в хайку М. Басьо?
Довгий, довгий шлях –
 
І ніхто не йде навстріч,
лиш осіння ніч…#
веселий, радісний;
      святковий, піднесений;       сумний, пригнічений;
010. Антитеза – це…#
картина природи;
     протиставлення;     художнє означення.
011. Уособлення – це..#
протиставлення;
перенесення людських властивостей на неживі предмети та явища;
художнє означення.
012. Які віршовані рядки належать Р.Бернсу:#
“Запаліть люльки на згоду/ І живіть навік братами!”;
“Моє серце в верховині, де б не був я сам”;
“Не вірю я чужим очам,/ а вірю я своїм очам”.
013. Міфи північноамериканських індіанців утілилися в#
“Пісні про Гайавату”;
     хайку;   “Моє серце в верховині”
014. Характерними ознаками віршованої мови є#
метафори та порівняння;
    епітети, уособлення;      рима та ритм.
015. У поезії “Листівки в видами міст” зображуються популярні серед туристів міста#
Франції;
    Шотландії;     Італії.
016. Г. Лонгфелло є представником литератури:#
американської;
     італійської;    шотландської;     японської.
017. Д. Родарі є представником литератури:#
американської;
      італійської;      шотландської;    японської.
016. Р. Бернс є представником литератури:#
американської;
      італійської;     шотландської;    японської.
017. Які віршовані рядки належать Г. Лонгфелло:#
“Запаліть люльки на згоду/ І живіть навік братами!”;
“Моє серце в верховині, де б не був я сам”;
“Не вірю я чужим очам,/ а вірю я своїм очам”.
018. Які віршовані рядки належать Дж. Родарі:#
“Запаліть люльки на згоду/ І живіть навік братами!”;
“Моє серце в верховині, де б не був я сам”;
“Не вірю я чужим очам,/ а вірю я своїм очам”.
019. З японської псевдонім Басьо перекладається як#
бананове деревце;
    мангове деревце;    вічнозелене деревце.
020. Хайку належить до надбань#
індійської літератури;
   китайської літератури;   японської літератури.
021. Джанні Родарі був за професією#
юристом;
     вчителем;      медиком.
022. В основі вірша “Моє серце в верховині” Р. Бернса лежить#
антитеза;
     метафора;    підтекст.
023. Хайку зазвичай містить#
три рядки – 21 склад;
три рядки – 17 складів;
чотири рядки – 17 складів.
024. Любов до батьківщини – основна думка твору#
“Листівки з видами міст”
“Моє серце в верховині”
” Нічна пісня мандрівнка”
025. Твір “Моє серце в верховині” Р. Бернса за жанром є#
ліричним віршем;
     поемою;    хайку.
026. Твір “Пісня про Гайавату” Г. Логфелло за жанром є#
ліричним віршем;
   поемою;     хайку.
027. Твір “На всохлу гілку/сів ночувати крук./Глибока осінь” за жанром є#
ліричним віршем;
    поемою;       хайку.
028. Обов’язкова складова хайку – це#
історичні образи;
    образи природи;     образ батьківщини.
029. Ліричним героєм називають героя#
пригодницького роману;
    вірша;      різдвяної повісті.
030. Головна пам`ятка індіанської культури – це#
повість Г. Бічер-Стоу “Хатина дядька Тома”;
поема Логфелло “Пісня про Гайавату”;
міф про Тефнут.
031. Характерна риса творів Р. Бернса – це#
соціальна спрямованість;
фольклорна основа;
філософсько спрямованість.
032. Ліричний герой – це#
“я” автора в ліричному творі;
автор ліричного твору;
персонаж поетичного твору

Немає коментарів:

Дописати коментар