Зворотній зв'язок

8 клас





УВАГА!!! Варіанти рахувати від вікна!!!


Контрольна робота
Бароко і класицизм.
Джон Донн «Священні сонети», «Щоб мучить мене».
Мольєр «Міщанин-шляхтич».
Варіант 1
Рівень 1
1. Хто автор прозової книжки «Парадокси та проблеми»:
А) Мольєр;
Б) Лоренцо Берніні;
В) Джон Донн;
Г) П. Кальдерон
2. Збереглося 160 проповідей Донна і його найзнаменитіша. Яка саме?
А) «Духовні вправи»;
Б) «Прощання, яке забороняє сум»;
В) «Поєдинок із смертю»;
Г) «Ти допомога моя».
3. Укажіть, що у перекладі з італійської означає «бароко»:
А) прекрасний, дивовижний;
Б) фантастичний, ілюзорний;
В) дивний; химерний;
Г) фантастичний, прекрасний.
4. Пан Журден щедро обдаровує майстрів, бо вони:
А) кажуть йому лестощі;
Б) просять в нього гроші;
В) заслуговують на винагороду;
Г) талановиті майстри.
5. Мольєр створив жанр:
А) вищої трагедії;
Б) високої комедії;
В) мелодрами;
Г) драми.
6. Різновид комічного, їдка, викривальна, особливо дошкульна насмішка, сповнена крайної ненависті – це:
А) гумор;
Б) сатира;
В) сарказм;
Г) іронія.

Рівень 2
7. Розташуйте в хронологічній послідовності події в п’єсі Ж. Б. Мольєра «Міщанин - шляхтич»:
А) урочистий обід, улаштований Журденом на честь маркізи;
Б) весілля Леонта і дочки Журдена;
В) посвячення Журдена в «мамамуші»;
Г) зустріч Журдена з учителями і кравцем.
8. Назвіть найвідоміші твори Дж. Донна?
9. Напишіть правило «трьох єдностей».

Рівень 3
10. Доведіть, що прочитаний вами сонет 19 Донна  має філософський зміст.
11. Схарактеризуйте образ пана Журдена. Назвіть його позитивні й негативні риси.

Рівень 4
12. Виконайте одне з поданих завдань:
1. Що є об’єктом сатири в комедії «Міщанин-шляхтич». Назвіть і коротко охарактеризуйте головних героїв комедії «Міщанин-шляхтич».
2. Схарактеризуйте образ ліричного героя 19-госонета Дж. Донна. Які засоби для його створення використав автор?

Варіант 2
Рівень 1
1. До циклу «Священні сонети» увійшло …
А) 9 поезій;
Б) 20 поезій;
В) 19 поезій;
Г) 13 поезій.
2. У сім’ї, якої віри народився поет Дж. Донн?
А) протестантів;
Б) католиків;
В) християн;
Г) буддистів.
3. У якій країні класицизм досяг найвищого розквіту:
А) Німеччина;
Б) Франція;
В) Росія;
Г) Англія.
4. Ідея про турецьких послів належить:
А) Клеонту;
Б) Ков’єлю;
В) Ніколь;
Г) Дорант.
5. Посвячений в сан турецького «мамамуші» - це епізод твору:
А) «Священні сонети»;
Б) «Міщанин-шляхтич»;
В) «Парадокси та проблеми»;
Г) «Щоб мучить мене»
6. Різновид комічного, відображення смішного в життєвих явищах
 і людських характерах – це:
А) гумор;
Б) сатира;
В) сарказм;
Г) іронія.

Рівень 2
7. . Установіть відповідність між персонажами, які беруть участь у любовних колізіях п’єси «Міщанин-шляхтич»:
А) Клеонт;                                  1) Ніколь;
Б) Ков’єль;                                  2) Доримена;
В) Журден;                                  3) Люсіль.
Г) Дорант;
8. Чому в юності Дж. Донн не здобув наукового ступеня?
9. Які людські вади висміює Мольєр у комедії «Міщанин-шляхтич».

Рівень 3
10. Що таке правило трьох єдностей? Назвіть визначальні риси класицизму.
11. Сформулюйте основне прагнення пана Журдена. Якими засобами він досягав мети?

Рівень 4
12. Виконайте одне з поданих завдань:
1. Що є об’єктом сатири в комедії «Міщанин-шляхтич». Назвіть і коротко охарактеризуйте головних героїв комедії «Міщанин-шляхтич».
2. Схарактеризуйте образ ліричного героя 19-госонета Дж. Донна. Які засоби для його створення використав автор?



Контрольна робота за темою "Відродження"


Контрольна робота за темою "Антична література"

УВАГА!!! Варіанти рахувати від вікна!!!

Контрольна робота № 1 з теми «Вступ. Священні книги.»

Варіант 1

А

Б

В

Г

 

 

 

 

Рівень 1

1. Коли була створена Біблія:

А) XII – VI ст. до н. е. ;

Б) XII ст. до н. е. – II ст. н. е.;

В) 610 – 632 рр.;

Г) 610 – 634 рр.

2. Яке походження має Коран:

А

Б

В

Г

 

 

 

 

А) давньоіндійське;

Б) давньоарабське;

В) давньоєврейське;

Г) давньогрецьке.

3. Веди написано мовою:

А

Б

В

Г

 

 

 

 

А) санскрит;

Б) арамейською;

В) давньоєврейською;

Г) давньоіндійською.

А

Б

В

Г

 

 

 

 

4. Наймудрішого царя із Старого Заповіту звали:

А) Давид;

Б) Соломон;

В) Саул;

Г) Мойсей.

5. Хто є автором чотирьох канонічних Євангелій?

А

Б

В

Г

 

 

 

 

А) Ісая, Єремія, Єзкиїл, Даниїл;

Б) Мойсей, Соломон, Петро, Павло;

В) Марк, Іоан, Лука, Матвій;

Г) Никодим, Пилип, Фома, Іуда.

6. «Ряд каменгів, ряд цеглин у стіні» перекладається:

А

Б

В

Г

 

 

 

 

А) басмала;

Б) айят;

В) сура;

Г) заповіт.

Рівень 2

7. Кого вважають автором Корану? Де він промовляв своє учення?

 

8. П’ять книг Старого Заповіту, або П’ятикнижжя, складається з …

 

 

А

Б

В

Г

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

 

9. Встановіть відповідність між змістом і книгою:

А) проповідь на горі;                                   1) Коран;

Б) гімн до ранньої зорі;                                2) Новий Заповіт;

В) сура, що відкриває книгу;                      3) Старий Заповіт;

Г) створення світу та людини;                   4) Веди.

Рівень 3

10. Що спільного між Кораном та Біблією як пам’ятками культури?

 

11. Дайте визначення поняття «світовий літературний процес».

 

Рівень 4

12. Напишіть невеликий твір-роздум на одну із тем:

1. «Роль культури у житті людини»

2. «Що дало мені прочитання сторінок священних книг людства – Вед, Біблії, Корану».

2. «Десять заповідей у житті людини»;

 

Контрольна робота № 1 з теми «Вступ. Священні книги.»

Варіант 2

Рівень 1

1. Слово «Коран» означає:

А

Б

В

Г

 

 

 

 

А) радісна звістка;

Б) слово Аллаха;

В) читання;

Г) розмова.

А

Б

В

Г

 

 

 

 

2. Найдавніша частина Вед:                                                                                   

А) «Рігведа»;

Б) «Самаведа»;

В) «Яджурведа»;

Г) «Гімведа».

А

Б

В

Г

 

 

 

 

3. За яким принципом розміщені сури в Корані:

А) від найбільшої до найменшої;

Б) всі сури за розміром однакові;

В) від найменшої до найбільшої;

Г) принципу розміщення сур у Корані не дотримано.

А

Б

В

Г

 

 

 

 

4. Навіщо Соломон промовляв свої притчі:

А) щоб навчити людей;

Б) щоб прославитися;

В) щоб розважитися;

Г) щоб донести свої думки до інших.

5. У перекладі з грецької слово «Біблія» означає:

А

Б

В

Г

 

 

 

 

А) книга;

Б) збірка;

В) створіння;

Г) твір.

6. Новий Заповіт містить … Євангелія:

А

Б

В

Г

 

 

 

 

А) 4;                           Б) 2;

В) 5;                           Г) 7.

Рівень 2

7. Установіть хронологічну послідовність виникнення священних книг:

1

2

3

 

 

 

А) Біблія;

Б) Коран;

В) Веди.

8. Як називалися найдавніші літературні твори, у яких людина намагалася пояснити світ навколо себе? 

 

А

Б

В

Г

Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

9. Встановіть відповідність:                                                                 

А) мистецтво слова;                                1) живопис;

Б) мистецтво пензля;                               2) музика;

В) мистецтво звуку;                                 3) література;

Г) мистецтво акторської гри;                  4) хореографія;

Д) мистецтво танцю;                                5) театр.

Рівень 3

10. Що являє собою Біблія? Схарактеризуй її структуру.

11. Які уявлення давніх людей про світ та моральні норми відображені у Біблії?

 

Рівень 4

12. Напишіть міні-твір на тему:

1. «Біблійні сюжети у світовій літературі»

2. «Десять заповідей у житті людини»;

3. «Які моральні уроки Біблії важливі для мене та всіх сучасних людей?»

 

Контрольна робота № 1 з теми «Вступ. Священні книги.»

Варіант 3

Рівень 1

А

Б

В

Г

 

 

 

 

1. Література – це мистецтво:

А) звуку;

Б) лірики;

В) слова;

Г) тексту.

2. Пам’яткою якої літератури є Веди:

А

Б

В

Г

 

 

 

 

А) давньоарабської;

Б) давньогрецької;

В) давньоєврейської;

Г) давньоіндійської.

3. Хто здійснив перший переклад Біблії сучасною українською мовою?

А

Б

В

Г

 

 

 

 

А) Леся Українка та Іван Франко;

Б) Тарас Шевченко та Пантелеймон Куліш;

В) Пантелеймон Куліш, Іван Нечуй-Левицький та Іван Пулюй;

Г) Іван Котляревський та Петро Гулак-Артемовський.

4. Глави Корану називаються:

А

Б

В

Г

 

 

 

 

А) савітар;

Б) псалом;

В) сура;

Г) тора.

5. У перекладі із санскриту слово «Веди» означає:

А

Б

В

Г

 

 

 

 

А) почуття;

Б) бажання;

В) знання;

Г) мрії.

6. Мойсей – це герой:

А

Б

В

Г

 

 

 

 

А) Євангелія;                        Б) Старого Заповіту;

В) Корану;                            Г) Вед.

 

Рівень 2

7. Кого вважають автором Корану? Де він промовляв своє учення?

 

 

А

Б

В

Г

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

8. Установіть відповідність між релігіями та їх священними книгами:

А) християнство;                            1) Коран;

Б) іудаїзм;                                        2) Біблія;

В) іслам;                                           3) Веди.

Г) буддизм;

9. П’ять книг Старого Заповіту, або П’ятикнижжя, складається з …

Рівень 3

10. Дайте визначення поняття «літературний процес».

11. Що таке Рігведа? З чого вона складається? Який міф є основним у Рігведі?

 

Рівень 4

12. Напишіть міні–твір на одну з тем:

1. «Біблійні сюжети у світовій літературі»

2. «Десять заповідей у житті людини»;

3. «Які моральні уроки Біблії важливі для мене та всіх сучасних людей?»

 

 

Контрольна робота № 1 з теми «Вступ. Священні книги.»

Варіант 4

Рівень 1

1. Де, відповідно до догматів ісламу, зберігається оригінальний текст Корану:

А

Б

В

Г

 

 

 

 

А) в океані;

Б) на землі;

В) у горах;

Г) на небі.

2. Тріада яких богів вшановується у ведійській релігії?

А

Б

В

Г

 

 

 

 

А) Індра, Агні та Дхарма;

Б) Брахма, Вішну та Шива;

В) Варуна, Ваю та Ума;

Г) Ганеша, Хануман та Крішна.

3. Коли були створені Веди?

А

Б

В

Г

 

 

 

 

А) 350 р. н. е.;                                                                                                             

Б) VII ст.;

В) наприкінці II тис.  у першій половині I тис. до н. е.;

Г) VI ст. до н. е. – VI ст. н. е.

4. Старий Заповіт Біблії складається з  … складових:

А

Б

В

Г

 

 

 

 

А) 7;

Б) 4;

В) 10;

Г) 14.

5. Мистецтво слова – це:

А

Б

В

Г

 

 

 

 

А) музика;

Б) література;

В) архітектура;

Г) мова.

6. Словами «Во ім’я Всемилостивого, Усемилосердного Бога» 

А

Б

В

Г

 

 

 

 

 відкривається священна книга:

А) Веди;

Б) Біблія;

В) Коран;

Г) Тора.

Рівень 2

7. Текст Корану налічує 114 глав, які називаються …Як вони розташовані в Корані?

 

8. Установіть послідовність Божих заповідей із Старого Заповіту:

1

2

3

4

 

 

 

 

А) «Шануй свого батька та матір свою …»;

Б) «Не призивай Імення Господа, Бога твого, надаремно …»;

В) «Не кради!»;

Г) «Не вбивай!».

Рівень 3

10. Що таке притча?

11. Схарактеризуй 1-2 притчі. Знайомі тобі.

Рівень 4

12. Напишіть невеликий  твір-роздум на одну з тем:

1. «Література в житті людини»;

2. «Десять заповідей у житті людини»;

3. «Які моральні уроки Біблії важливі для мене та всіх сучасних людей?»

 




"Вступ. Священні книги людства"

Немає коментарів:

Дописати коментар