Зворотній зв'язок

7 клас

     

                                Контрольна робота за темою 

                            Світова новела. Сучасна література.

Рівень 1
1. Як називався загадковий предмет, який продавався у чарівній крамниці:
а) "Зроби своїми руками";
б) "Чарівний гаманець";
в) "Купи й дивуй друзів".
2. Який єдиний добрий вчинок зробив Кандата:
а) пожалів павучка;
б) допоміг бідній людині;
в) врятував друга.
3. Хвора Джонсі  рахувала листя:
а) клена;
б) винограду;
в) плюща.
4. Що Джип приніс додому з чарівної крамниці:
а) ляльку, що плаче, як жива;
б) чарівний іграшковий меч;
в) олов'яних солдатиків та живого кошеня.
5. За допомогою чого мав врятуватися Кандата:
а) срібної павутинки;
б) міцного каната;
в) довгої мотузки.
6. Що подарував Джім Янг своїй дружині :
а) набір гребінців;
б) коштовну каблучку;
в) браслет.

Рівень 2 (відповідати повними реченнями)
7. Як Джім і Делла довели справжність своїх почуттів один до одного?
8. Чому не кожна дитина могла потрапити у чарівну крамницю?
9. Який гарний вчинок зробив Кандата у своєму житті.

Рівень 3 (відповідати повними реченнями)
10. Дайте визначення поняття "новела". На прикладі одного з вивчених творів доведіть, що він є новелою.
11. В яких з прочитаних творів є елементи фантастики. Розкрийте роль цих елементів на прикладі одного з творів.

Рівень 4
12. Напишіть міні-твір на тему
“Чому обірвалася павутинка, по якій повз Кандата? Чи могла ця павутинка не обірватися                                                              
 Здати контрольну не пізніше 9 травня! Відповіді надсилати на Вайбер    099-22-192-02





Тестова контрольна робота №2
 «ІСТОРИЧНЕ МИНУЛЕ В ЛІТЕРАТУРІ»

   Завдання 1 – 6 мають по чотири відповіді, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Виберіть правильну відповідь і запишіть її в зошит.

   1.В.Скотт – засновник жанру…
   А) новели; б) балади; в) історичного роману; г) соціально-побутової повісті.
  
2. Трагедію Другої світової війни зображували такі письменники, як…
   А) Р.Стівенсон, К.І.Галчинський, В.Скотт;
   Б) В.Биков, А.Міцкевич, Б.Окуджава;
   В) А.Маргул-Шпербер, В.Скотт, Б.Окуджава;
   Г) В.Биков, К.І.Галчинський, Л.Уліцька
  
3. «Струмок залишився десь осторонь, дзюрчання його притихло, дужче й виразніше почали шуміти ялини; свіжий вітер скрізь гойдав верховіття…» - це…
   А) інтер’єр; б) пейзаж; в) портрет; г) метафора
  
4. В романі «Айвенго» зображена Англія…
   А) Xст.;    б) XIIст.;    в) XVIIІст.;    г) XVст.
  
5. Головний противник Айвенго – це…
   А) Бріан де Буагільбер; б) Фрон де Беф; в) Моріс де Брасі; г) принц Джон
  
6. Що саме служить епілогом у творі «Альпійська балада»?
   А) записка; б) зустріч головного героя з оповідачем; в) лист; г) опис подальшої долі головних  героїв по закінченню Другої світової війни

   Завдання 7- 8 передбачають установлення відповідності. До кожного рядка, позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник, позначений БУКВОЮ, і запишіть відповідь у зошит.

   7. Встановіть відповідність між твором і автором.
       1 «Лист із полону»                                                  А В.Скотт
       2 «До побачення, хлопчики…»                             Б Л.Уліцька
       3 «Альпійська балада»                                           В К.І.Галчинський
       4 «Паперова перемога»                                          Г В.Биков
                                                                                         Д Б.Окуджава

   8.Встановіть відповідність між образом і твором.
       1 Ребекка                                                                 А  «Паперова перемога»                                       
       2  Джулія                                                                 Б «Пісня про солдатів з Вестерплятте»
       3 Геня                                                                      В «Лист із полону» 
       4 кохана                                                                   Г «Айвенго»
                                                                                        Д «Альпійська балада»

   9. Встановіть відповідність між проблематикою твору і його назвою
       1 боротьба добра і зла                                            А «Лист із полону»
       2 людина в нелюдських умовах                            Б «Про назву концтабору Бухенвальд»
       3 війна як руйнівник родинного щастя                В «Айвенго»
       4 проблема історичної пам’яті                              Г «Альпійська балада»
                                                                                        Д «До побачення, хлопчики…»
                                             
Завдання 10 – 12 відкритої форми.

   10. Доведіть, що в образі Айвенго втілено кодекс лицаря.
   11. В чому проявляється гуманістичний зміст повісті «Альпійська балада»?
   12. Напишіть невеликий твір-відгук на вивчений (один / кілька) твір про Другу світову війну.

Тема: Контрольна робота з теми «Літературний детектив»
І варіант
1 рівень
1.Кого вважають засновником жанру детективу в світовій літературі?
а) Агату Крісті;
б) Джеймса Чейза;
в) Едгара Аллана По;
г) Артура Конан Дойла.
2. Що є зайвим у характеристиці жанру детектива?
 а) наявність таємниці, пов’язаної зі злочином;
б) наявність детектива з унікальними розумовими здібностями;
в) наявність випадкового збігу обставин, завдяки яким розкривається злочин;
г) наявність друга сищика, від імені якого ведеться розповідь.
3. Розповідь Хелін Стоунер в оповіданні «Пістрява стрічка» є композиційним елементом:
а) розв’язкою;
б) зав’язкою;
в) кульмінацією;
г) експозицією.
4. Що було захопленням Вільяма Леграна?
а ) читання книг;
б) розгадування криптограм;
в) колекціонування комах;
г) гра на скрипці.
5. Від чийого імені ведеться розповідь в оповіданні «Пістрява стрічка»?
а) від імені автора;
б) від імені Джупітера;
в) від імені Вотсона;
г) від імені безіменного оповідача.
6. Хто з персонажів належить до другорядних героїв?
а) Ройлотт;
б) Джупітер;
в) Вільям Легран;
г) Вотсон.

2 рівень
1. Встановіть відповідність між подіями твору та елементами композиції твору “Пістрява стрічка”.
2. Визначте п’ять провідних рис характеру Шерлока Холмса, що допомагають йому розкривати злочини. Доведіть, що цей персонаж є головним героєм саме детективного твору.
3. Чому Джупітер та оповідач вважали Леграна божевільним?

3 рівень
1Дайте визначення поняття “детектив”. Доведіть, що “Пістрява стрічка” є детективним оповіданням.

4 рівень
1.      Напишіть твір-мініатюру на тему «Моє відкриття жанру детективу»
2.      За що мені подобається детективна література”.



Контрольна робота за романом В. Скотта "Айвенго"



Контрольна робота за темою "Вступ. Билини та балади"


Контрольна робота "Дружба та кохання"



Немає коментарів:

Дописати коментар