Контрольна робота за темою
Світова новела. Сучасна література.
Рівень 1
1. Як називався загадковий предмет, який продавався у чарівній крамниці:
а) "Зроби своїми руками";
б) "Чарівний гаманець";
в) "Купи й дивуй друзів".
2. Який єдиний добрий вчинок зробив Кандата:
а) пожалів павучка;
б) допоміг бідній людині;
в) врятував друга.
3. Хвора Джонсі рахувала листя:
а) клена;
б) винограду;
в) плюща.
4. Що Джип приніс додому з чарівної крамниці:
а) ляльку, що плаче, як жива;
б) чарівний іграшковий меч;
в) олов'яних солдатиків та живого кошеня.
5. За допомогою чого мав врятуватися Кандата:
а) срібної павутинки;
б) міцного каната;
в) довгої мотузки.
6. Що подарував Джім Янг своїй дружині :
а) набір гребінців;
б) коштовну каблучку;
в) браслет.
Рівень 2 (відповідати повними реченнями)
7. Як Джім і Делла довели справжність своїх почуттів один до одного?
8. Чому не кожна дитина могла потрапити у чарівну крамницю?
9. Який гарний вчинок зробив Кандата у своєму житті.
Рівень 3 (відповідати повними реченнями)
10. Дайте визначення поняття "новела". На прикладі одного з вивчених творів доведіть, що він є новелою.
11. В яких з прочитаних творів є елементи фантастики. Розкрийте роль цих елементів на прикладі одного з творів.
Рівень 4
12. Напишіть міні-твір на тему
“Чому обірвалася павутинка, по якій повз Кандата? Чи могла ця павутинка не обірватися
Здати контрольну не пізніше 9 травня! Відповіді надсилати на Вайбер 099-22-192-02
Тестова контрольна робота №2
«ІСТОРИЧНЕ МИНУЛЕ В ЛІТЕРАТУРІ»
Завдання 1 – 6 мають по чотири відповіді, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ.
Виберіть правильну відповідь і запишіть її в зошит.
1.В.Скотт – засновник жанру…
А) новели; б) балади; в) історичного роману;
г) соціально-побутової повісті.
2. Трагедію Другої світової війни зображували
такі письменники, як…
А) Р.Стівенсон, К.І.Галчинський, В.Скотт;
Б) В.Биков, А.Міцкевич, Б.Окуджава;
В) А.Маргул-Шпербер, В.Скотт, Б.Окуджава;
Г) В.Биков, К.І.Галчинський, Л.Уліцька
3. «Струмок залишився десь осторонь, дзюрчання
його притихло, дужче й виразніше почали шуміти ялини; свіжий вітер скрізь
гойдав верховіття…» - це…
А) інтер’єр; б) пейзаж; в) портрет; г)
метафора
4. В романі «Айвенго» зображена Англія…
А) Xст.; б) XIIст.; в) XVIIІст.; г) XVст.
5. Головний противник Айвенго – це…
А) Бріан де Буагільбер; б) Фрон де Беф; в)
Моріс де Брасі; г) принц Джон
6. Що саме служить епілогом у творі
«Альпійська балада»?
А) записка; б) зустріч головного героя з
оповідачем; в) лист; г) опис подальшої долі головних героїв по закінченню Другої світової війни
Завдання 7- 8 передбачають установлення
відповідності. До кожного рядка, позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник,
позначений БУКВОЮ, і запишіть відповідь у зошит.
7. Встановіть відповідність між твором і автором.
1 «Лист із полону» А В.Скотт
2 «До побачення, хлопчики…» Б Л.Уліцька
3 «Альпійська балада» В К.І.Галчинський
4 «Паперова перемога» Г В.Биков
Д Б.Окуджава
8.Встановіть відповідність між образом і твором.
1 Ребекка А «Паперова перемога»
2 Джулія Б «Пісня про солдатів з Вестерплятте»
3 Геня В «Лист із полону»
4 кохана Г «Айвенго»
Д «Альпійська балада»
9. Встановіть відповідність між проблематикою твору і його назвою
1 боротьба добра і зла А «Лист із полону»
2 людина в нелюдських умовах Б «Про назву концтабору Бухенвальд»
3 війна як руйнівник родинного щастя В «Айвенго»
4 проблема історичної пам’яті Г «Альпійська балада»
Д «До побачення, хлопчики…»
Завдання 10 – 12 відкритої форми.
10. Доведіть, що в образі Айвенго втілено кодекс лицаря.
11. В чому проявляється гуманістичний зміст повісті «Альпійська балада»?
12. Напишіть невеликий твір-відгук на
вивчений (один / кілька) твір про Другу світову війну.
Тема:
Контрольна робота з теми «Літературний детектив»
І варіант
1
рівень
1.Кого вважають засновником жанру
детективу в світовій літературі?
а) Агату Крісті;
б) Джеймса Чейза;
в) Едгара Аллана По;
г) Артура Конан Дойла.
2. Що є зайвим у характеристиці
жанру детектива?
а) наявність таємниці, пов’язаної зі злочином;
б) наявність детектива з унікальними
розумовими здібностями;
в) наявність випадкового збігу
обставин, завдяки яким розкривається злочин;
г) наявність друга сищика, від імені
якого ведеться розповідь.
3. Розповідь Хелін Стоунер в
оповіданні «Пістрява стрічка» є композиційним елементом:
а) розв’язкою;
б) зав’язкою;
в) кульмінацією;
г) експозицією.
4. Що було захопленням Вільяма
Леграна?
а ) читання книг;
б) розгадування криптограм;
в) колекціонування комах;
г) гра на скрипці.
5. Від чийого імені ведеться
розповідь в оповіданні «Пістрява стрічка»?
а) від імені автора;
б) від імені Джупітера;
в) від імені Вотсона;
г) від імені безіменного оповідача.
6. Хто з персонажів належить до
другорядних героїв?
а) Ройлотт;
б) Джупітер;
в) Вільям Легран;
г) Вотсон.
2
рівень
1. Встановіть відповідність між подіями
твору та елементами композиції твору “Пістрява стрічка”.
2. Визначте п’ять провідних рис
характеру Шерлока Холмса, що допомагають йому розкривати злочини. Доведіть, що цей
персонаж є головним героєм саме детективного твору.
3. Чому Джупітер та оповідач вважали
Леграна божевільним?
3
рівень
1Дайте визначення поняття “детектив”. Доведіть, що “Пістрява стрічка”
є детективним оповіданням.
4
рівень
1.
Напишіть твір-мініатюру на тему «Моє
відкриття жанру детективу»
2.
“За що мені подобається детективна література”.

Контрольна робота за темою "Вступ. Билини та балади"

Немає коментарів:
Дописати коментар