Зворотній зв'язок

Омар Хайям. Працюємо з текстом

1. Що ви можете розповісти про життя Омара Хайяма?
2. Дайте визначення літературознавчих понять «бейт», «рубаї», «газель», «касида».
3. Кого з українських перекладачів поетів персько-таджицької поезії ви можете назвати?
4. Що ви знаєте про життя і творчість Василя Мисика?

II
1. Які сторінки біографії О. Хайяма зворушили вас найбільше?
2. Які є особливості персько-таджицької поезії.
3. Виразно прочитай газель Гафіза «Я по троянду в сад спустився на світанні». Про що журиться поет, що його непокоїть?
4. Зачитайте бейти Рудакі. Визначте основні думки поезій.
5. Визначте коло проблем, які турбували Омара Хайяма в його поезії.
6. Вивчіть напам’ять 2-3 рубаї О. Хайяма.
7. Чому рубаї Омара Хаяма називають філософськими?
III
1. Що об’єднує майстрів персько-таджицькрї поезії Гафіза, Рудакі, Омара Хайяма?
2. Розкрийте філософський зміст бейтів Рудакі.
3. Якою постає людина в поезіях Гафіза, Рудакі, О.Хаяма?
4. Випишіть із віршів Рудакі найбільш яскраві рядки, які вам сподобались.
IV
1. Зачитайте напам'ять 2-3 рубаї Омара Хайяма. Чому саме ці рубаї ви обрали?
2. Розкрийте філософський зміст обраних вами рубаї. Чим вони вам сподобалися?
3. Які думки і почуття навіяла вам рубаї О. Хайяма?
4. До яких міркувань спонукає вас такий вислів О. Хайяма «Хіба у всесвіті найкращий твір - не ми»?
5. Яким ви бачите створений поетом у чотиривіршах світ?

Немає коментарів:

Дописати коментар