Зворотній зв'язок

Контрольна робота «Із літератури бароко. П.Кальдерон», «Із літератури класицизму. Ж.Б. Мольєр»



Варіант 1
РІВЕНЬ І-ІІ
1. Укажіть, коли розвивалося бароко у Франції:
а) у Х
V
ст.; б) у ХVІ ст.; в) у ХVІІ ст.
2. Чим не характеризується література бароко:
а) прагненням уразити читача пишним барвистим стилем;
б) встановленням ієрархії жанрів; в) алегоричністю.
3. Укажіть, що у перекладі з італійської означає «бароко»:
а) прекрасний, дивовижний;
б) фантастичний, ілюзорний; в) дивний, химерний.
4. У якій країні класицизм досяг найвищого розквіту:
а) Німеччина; б) Франція; в) Росія?
5. В якому жанрі класицизм мав найбільше вираження:
а) драма; б) сонет; в) героїчна поема?
6. Зазначте, де відбувається дія п’єси Кальдерона «Життя – це сон»:
а) у Московії; б) у Полонії; в) у Німеччині.
7. Укажіть ім’я слуги Сехисмундо:
а) Карлос; б) Клавдіо; в) Клотальдо.
8. Зазначте, навіщо Басиліо ізолював Сехисмундо від людей:
а) щоб уникнути пророцтва; б) щоб позбутися сина;
в) щоб передати престол іншому.
9. Кому з персонажів комедії Мольєра належать слова:
«Мені просто сором дивитися на все, що ти виробляєш»:
а) Люсіль; б) Ніколь; в) пані Журден?
10. Авторську точку зору виражає у комедії:
а) Клеонт; б) Ков’єль; в) пані Журден.
11. Хто з учителів пана Журдена є автором думки:
«Серйозна людина не повинна зважати ні на які образи»:
а) учитель музики; б) учитель філософії; в) учитель танців?
12. Різновид комічного, відображення смішного в життєвих явищах і людських характерах – це: а) гумор; б) сатира; в) сарказм.


РІВЕНЬ ІІІ
13. Як вирішується у п’єсі «Життя – це сон» проблема престолонасліду-вання? Чим керується король Басиліо у вирішенні цього питання?
14. Сформулюйте основне прагнення пана Журдена. Якими засобами він досягав мети?
15. Визначте проблематику комедії «Міщанин-шляхтич».


РІВЕНЬ І
V

16. Чи можна вважати п’єсу Кальдерона актуальною для нашого часу?
Думку аргументуйте.

 
Варіант 2
РІВЕНЬ І-ІІ
1. Зазначте, добою чого називали Х
V
ІІ ст.:
а) абсолютизму; б) феодалізму; в) буржуазії.
2. Чим не характеризується література бароко:
а) раціоналізмом; б) складною метафоричністю;
в) прийомом поєднання «несхожого», контрасту.
3. Зазначте кінець фрази італійського поета доби бароко Д.Маріно
«Мета поета – здивувати і …»:
а) вразити; б) зачарувати; в) налякати.
4. Хронологічні рамки класицизму:
а) Х
V
І- ХVІІ ст.; б) ХVІІ- ХVІІІ ст.; в) ХVІІ- ХІХ ст.
5. Укажіть, що у перекладі з італійської означає «класицизм»:
а) прекрасний; б) зразковий; в) химерний.
6. П’єса Кальдерона «Життя – це сон» - це…
а) комедія; б) трагедія; в) драма.
7. Хто із зазначених персонажів не є героєм п’єси Кальдерона:
а) Клорілена; б) Ков’єль; в) Клотальдо?
8. Зазначте, де Басиліо ізолював Сехисмундо від людей:
а) у печері; б) у вежі; в) на острові.
9. Кому з персонажів комедії Мольєра належать слова:
«Слово честі, пане Журдене, я страх як скучив за вами»:
а) Доранту; б) Клеонту; в) кравцю?
10. Ідея про турецьких послів належить:
а) Клеонту; б) Ков’єлю; в) Ніколь.
11. Хто з учителів пана Журдена є автором думки: «Найкраща відповідь на
них – це стриманість і терпіння»:
а) учитель музики; б) учитель філософії; в) учитель танців?
12. Різновид комічного, їдка, викривальна, особливо дошкульна насмішка, сповнена крайньої ненависті – це: а) гумор; б) сатира; в) сарказм.


РІВЕНЬ ІІІ
13. Що таке правило трьох єдностей? Назвіть визначальні риси класицизму.
14. Опишіть поведінку Сехисмундо під час першого і другого перебування у палаці.
15. Схарактеризуйте образ пана Журдена. Назвіть його позитивні й негативні риси.


РІВЕНЬ І
V

16. Подумайте, як у комедії Мольєра реалізується важлива настанова класицизму – виховання глядача?


Немає коментарів:

Дописати коментар