Зворотній зв'язок

Бароко. Педро Кальдерон



1. Укажіть час, коли розвивалося бароко:
а) у
XV
ст.;
б) у
XVI
ст.;
 в) у
XVII
ст.
2. Укажіть закінчення фрази: «Бароко — це…»:
 а) напрям;
 б) стиль;
 в) течія;
 г) доба.
3. Укажіть, що у перекладі з італійської означає «бароко»:
а) прекрасний, дивовижний;
б) дивний, химерний;
в) фантастичний, ілюзорний.
4. Зазначте кінець фрази італійського поета доби бароко Дж. Маріно «Мета по­
ета — здивувати і …»:
а) вразити;
б) зачарувати;
в) налякати.
5. Укажіть, у яких видах мистецтва, окрім літератури, виявилося мистецтво
бароко:
а) театр;
б) живопис, архітектура, скульптура, музика;
в) хореографія.

6. Улюблені теми творів митців бароко:
а)
   
ілюзорність і швидкоплинність людського життя;
б)
   
кохання, дружба, чуттєві насолоди;
в)
   
громадянський обов'язок людини.
7. Стилю бароко притаманна:
а)
   
раціональна і чітка мова;
б)
   
проста, позбавлена метафоричності мова;
в)
   
метафорична, ускладнена мова.
8. Сюжетну основу барочного твору найчастіше становить:
а)
   
історія нещасливого кохання;
б)
   
історія духовного випробування людини;
в)
   
історія протистояння людини і богів.
9. Бароко в зарубіжній літературі представляє
а) грек Гомер.
б) іспанець Сервантес.
в) іспанець Кальдерон.
г) італієць Данте.

10. Драматургію Кальдерона характеризує:
а)    звернення до прийомів комічного;
б)    підвищена метафоричність;
в)    звернення до мотивів античної літератури.

11. Укажіть, що означає слово «
calderon
» у перекладі з іспанської:
а) чаша;
б) глечик;
 в) казан.
12. Зазначте, де відбувається дія драми П. Кальдерона «Життя — це сон»:
а) у Московії;
б) у Полонії;
в) у Німеччині.
13. П'єса Кальдерона «Життя — це сон» належить до жанру:
а)    комедії;
б)    «драми честі»;
в)    морально-філософської драми.
14. Творчий задум п'єси Кальдерона «Життя — це сон» запозичений з:
а)    Біблії;
б)    легенди про Варлаама та Йосафата;
в)    творів Шекспіра.
15. В п'єсі «Життя — це сон» ставиться питання про:
а)    моральні якості справжнього (ідеального) монарха;
б)    здатність людини до самопожертви;
в)    конфлікт людини з Богом.
16. Хто з героїв Кальдерона на власній долі переконується, що життя — це сон?
а) Сехизмундо;
б) Басиліо;
в) Росаура.

17. Укажіть, яким чином король Басиліо дізнався про майбутню долю сина:
 а) із провісництва зірок;
б) від віщуна;
в) у побаченому сні.
18. Зазначите, навіщо Басиліо помістив Сехисмундо у вежу:
а) щоб уникнути страшного пророцтва;
б) щоб позбутися сина;
в) щоб передати престол іншому.
19. Укажіть, як Сехисмундо перенесли до палацу?
а) зав’язавши очі;
б) давши снодійне;
в) відкривши таємницю.
20. Позначите ім’я слуги Сехисмундо?
а) Карло;
б) Клавдіо;
в) Клотальдо.

21. Сехизмундо дав волю своїм гваринним інстинктам, коли:
а) був у в'язниці;
б)спав;
в) опинився в королівському палаці.
22. Згідно з пророцтвом Сехизмундо мав стати:
а) мудрим правителем;
б)тираном;
в)зрадником.
23. Корону Басиліо прагнуть успадкувати:
а) Астольфо;
б) Клотальдо;
в) Росаура.
24.Посівши трон, Сехизмундо:
а) вбиває батька;
б) кидає його до в'язниці;
в) прощає його.
25. Зіткнення протилежних інтересів і поглядів, напруження і крайнє загострення суперечностей, що призводить до активних дій, ускладнень, боротьби називається
а) сюжет;
б) конфлікт;
в) кульмінація.
26.Зображальний рід літератури, в основі якого сценічна дія називається:
а) драма;
б) поема;
в) оповідання.

Середній рівень
1. Кого із відомих іспанських драматургів наслідував молодий П. Кальдерон?
2. У яких жанрах працював П. Кальдерон?
3. Із скількох хорнад складається драма «Життя — це сон»?  
4. Як перекладається з іспанської слово «хорнада»?
5. Які особливості композиції драми «Життя — це сон»?  
6. Чиєю донькою виявилася Росаура?  
7. Як Клотальдо здогадався, що Росаура його донька?
8. Хто претендував на польський престол?  



Немає коментарів:

Дописати коментар