1. Укажіть час, коли розвивалося бароко:
а) у XV ст.;
б) у XVI ст.;
в) у XVII ст.
2. Укажіть закінчення фрази: «Бароко — це…»:
а) напрям;
б) стиль;
в) течія;
г) доба.
3. Укажіть, що у перекладі з італійської означає «бароко»:
а) прекрасний, дивовижний;
б) дивний, химерний;
в) фантастичний, ілюзорний.
4. Зазначте кінець фрази італійського поета доби бароко Дж. Маріно «Мета по
ета — здивувати і …»:
а) вразити;
б) зачарувати;
в) налякати.
5. Укажіть, у яких видах мистецтва, окрім літератури, виявилося мистецтво
бароко:
а) театр;
б) живопис, архітектура, скульптура, музика;
в) хореографія.
6. Улюблені теми творів митців бароко:
а) ілюзорність і швидкоплинність людського життя;
б) кохання, дружба, чуттєві насолоди;
в) громадянський обов'язок людини.
7. Стилю бароко притаманна:
а) раціональна і чітка мова;
б) проста, позбавлена метафоричності мова;
в) метафорична, ускладнена мова.
8. Сюжетну основу барочного твору найчастіше становить:
а) історія нещасливого кохання;
б) історія духовного випробування людини;
в) історія протистояння людини і богів.
9. Бароко в зарубіжній літературі представляє
а) грек Гомер.
б) іспанець Сервантес.
в) іспанець Кальдерон.
г) італієць Данте.
10. Драматургію Кальдерона характеризує:
а) звернення до прийомів комічного;
б) підвищена метафоричність;
в) звернення до мотивів античної літератури.
11. Укажіть, що означає слово «calderon» у перекладі з іспанської:
а) чаша;
б) глечик;
в) казан.
12. Зазначте, де відбувається дія драми П. Кальдерона «Життя — це сон»:
а) у Московії;
б) у Полонії;
в) у Німеччині.
а) звернення до прийомів комічного;
б) підвищена метафоричність;
в) звернення до мотивів античної літератури.
11. Укажіть, що означає слово «calderon» у перекладі з іспанської:
а) чаша;
б) глечик;
в) казан.
12. Зазначте, де відбувається дія драми П. Кальдерона «Життя — це сон»:
а) у Московії;
б) у Полонії;
в) у Німеччині.
13. П'єса Кальдерона «Життя — це сон»
належить до жанру:
а) комедії;
б) «драми честі»;
в) морально-філософської драми.
14. Творчий задум п'єси Кальдерона «Життя — це сон» запозичений з:
а) Біблії;
б) легенди про Варлаама та Йосафата;
в) творів Шекспіра.
15. В п'єсі «Життя — це сон» ставиться питання про:
а) моральні якості справжнього (ідеального) монарха;
б) здатність людини до самопожертви;
в) конфлікт людини з Богом.
а) комедії;
б) «драми честі»;
в) морально-філософської драми.
14. Творчий задум п'єси Кальдерона «Життя — це сон» запозичений з:
а) Біблії;
б) легенди про Варлаама та Йосафата;
в) творів Шекспіра.
15. В п'єсі «Життя — це сон» ставиться питання про:
а) моральні якості справжнього (ідеального) монарха;
б) здатність людини до самопожертви;
в) конфлікт людини з Богом.
16. Хто з героїв Кальдерона на власній долі
переконується, що життя — це сон?
а) Сехизмундо;
б) Басиліо;
в) Росаура.
17. Укажіть, яким чином король Басиліо дізнався про майбутню долю сина:
а) із провісництва зірок;
б) від віщуна;
в) у побаченому сні.
18. Зазначите, навіщо Басиліо помістив Сехисмундо у вежу:
а) щоб уникнути страшного пророцтва;
б) щоб позбутися сина;
в) щоб передати престол іншому.
19. Укажіть, як Сехисмундо перенесли до палацу?
а) зав’язавши очі;
б) давши снодійне;
в) відкривши таємницю.
20. Позначите ім’я слуги Сехисмундо?
а) Карло;
б) Клавдіо;
в) Клотальдо.
21. Сехизмундо дав волю своїм гваринним інстинктам, коли:
а) Сехизмундо;
б) Басиліо;
в) Росаура.
17. Укажіть, яким чином король Басиліо дізнався про майбутню долю сина:
а) із провісництва зірок;
б) від віщуна;
в) у побаченому сні.
18. Зазначите, навіщо Басиліо помістив Сехисмундо у вежу:
а) щоб уникнути страшного пророцтва;
б) щоб позбутися сина;
в) щоб передати престол іншому.
19. Укажіть, як Сехисмундо перенесли до палацу?
а) зав’язавши очі;
б) давши снодійне;
в) відкривши таємницю.
20. Позначите ім’я слуги Сехисмундо?
а) Карло;
б) Клавдіо;
в) Клотальдо.
21. Сехизмундо дав волю своїм гваринним інстинктам, коли:
а) був у в'язниці;
б)спав;
в) опинився в королівському палаці.
22. Згідно з пророцтвом Сехизмундо мав стати:
а) мудрим правителем;
в) опинився в королівському палаці.
22. Згідно з пророцтвом Сехизмундо мав стати:
а) мудрим правителем;
б)тираном;
в)зрадником.
23. Корону Басиліо прагнуть успадкувати:
а) Астольфо;
б) Клотальдо;
в) Росаура.
24.Посівши трон, Сехизмундо:
а) вбиває батька;
б) кидає його до в'язниці;
в) прощає його.
23. Корону Басиліо прагнуть успадкувати:
а) Астольфо;
б) Клотальдо;
в) Росаура.
24.Посівши трон, Сехизмундо:
а) вбиває батька;
б) кидає його до в'язниці;
в) прощає його.
25. Зіткнення протилежних інтересів і
поглядів, напруження і крайнє загострення суперечностей, що призводить до активних
дій, ускладнень, боротьби називається
а) сюжет;
б) конфлікт;
в) кульмінація.
26.Зображальний рід літератури, в основі якого сценічна дія
називається:
а) драма;
б) поема;
в) оповідання.
1. Кого із відомих іспанських драматургів наслідував молодий П. Кальдерон?
2. У яких жанрах працював П. Кальдерон?
3. Із скількох хорнад складається драма «Життя — це сон»?
4. Як перекладається з іспанської слово «хорнада»?
5. Які особливості композиції драми «Життя — це сон»?
6. Чиєю донькою виявилася Росаура?
7. Як Клотальдо здогадався, що Росаура його донька?
8. Хто претендував на польський престол?
Немає коментарів:
Дописати коментар