Зворотній зв'язок

Контрольна робота "Літературна казка"



                             I Варіант
 Рівень 1
1. Основоположником жанру літературної казки вважають
а)  Г.Х. Андерсена         б) О. Пушкіна
в) Ш. Перро                    г) О. Уайльда
2.Укажіть казку,  автором якої є О.С.Пушкін:
а) «Русалонька»                          
 б) «Попелюшка»
в) «Казка про золотого півника» 
 г)«Непохитний олов’яний солдатик»
3. Коли цариця вперше дізналася від дзеркальця, що «царівна все миліша»:
а) коли заміж вийшла за царя;
б) коли до царівни сватався Єлисей;
в) коли збиралася на дівчат-вечір;
г) коли Єлисей знайшов царівну у кришталевій труні.
 4.Укажи нагороду, яку Соловей визнав гідною його співу:
 а) сльози імператора;   
 б) золотий черевик імператора;
 в) щастя імператора;      
 г) золота стьожка.
5. Укажи пору року, якої лісоруби знайшли Хлопчика-зірку:
 а) літо;            б) осінь;      
 в) зима;            г) весна
6. Хто відігнав смерть від імператора(за казкою Г.Х.Андерсена «Соловей»):
 а) добра фея;                             б) золота рибка;
в) Снігова королева;                   г) Соловей.

Рівень 2
1.     Назвіть казкових героїв, зображених Пушкіним у вступі до поеми ”Руслан та Людмила.”
2.     Визначте головних і другорядних героїв казки О.Уайльда «Хлопчик – зірка»:
3.     Хто прищепив О.Пушкіну любов до російської народної казки?
Рівень 3
1.Дайте визначення поняттю Літературна казка
2. Встановіть вірну послідовність подій у казці Оскара Уайльда “Хлопчик-Зірка”
а) Його обличчя було, як у жаби, а тіло було в лусці, як у гадюки.
б) Біля міської брами сидів прокажений.
в) Хлопчик-Зірка був ніби зачарований своєю красою й знущався над слабкими і хворими.
 Рівень 4
Творча робота (1 питання на вибір)
1.Як ви розумієте слова Солов’я (за казкою  Г.Х.Андерсена «Соловей»): «Я люблю твоє серце більше, ніж корону»? Відповідь обґрунтуйте.
2. Схарактеризуйте образ Хлопчика-зірки з однойменної казки .

                         II Варіант
Рівень 1
1.Що (за казкою «Про мертву царівну та сімох богатирів») дала царівні зла мачуха, щоб звести її зі світу?
а) отруєну грушу;      б) отруєне гроно винограду;
в) отруєне яблуко;     г) отруєний персик.
2.Чим імператор хотів нагородити солов’я, коли вперше почув його спів:
а) подарував золоту клітку; 
б) дав поносити на шиї золотий черевик імператора;
в) відпустив солов’я до лісу; 
г) дав солов’ю 12 слуг і золоту стьожку.
3. Як називається збірка казок О. Уайльда, до якої входить казка «Хлопчик – зірка»:
а) «Гранатовий будинок»     б) «Хлопчик – зірка»
в) «Щасливий принц»            г) «Казки матінки моєї Гуски»
4. Кого звинувачував Вовк із казки  «Хлопчик – зірка у тому, що дуже холодна погода:
а) зиму;        б) уряд;            в) людей;                     г) звірів.
5. Укажи, що сталося з Хлопчиком – зіркою, коли він образив рідну матір:
а) перетворився на старця; 
б) обличчям став схожим на жабу;
в) став ще кращим, ніж був раніше; 
г) із Хлопчиком – зіркою не сталося ніяких змін.
6. Основоположником жанру літературної казки вважають
а)  Г.Х. Андерсена         б) О. Пушкіна
в) Ш. Перро                    г) О. Уайльда

Рівень 2
      1.  Хто з придворних та  служників у імператорському палаці (за казкою Г. К. Андерсена «Соловей»)  знав справжнього соло­в'я?
2.Ким був в дійсності Хлопчик – зірка?.
3.Назви казкових героїв, які згадуються у вступі до поеми О,С.Пушкіна «Руслан і Людмила».
  Рівень 3
 1.Дайте визначення поняттю Антитеза. Наведіть приклади з вивчених казок.
2. Встановіть вірну послідовність подій у казц іКазка про мертву царівну
а) Царівна з’їдає яблуко і помирає.
б) Наказ злої мачухи .
в) Царівна потрапляє в оселю сімох богатирів.
г) Мачуха пригощає царівну отруйним яблуком.

  Рівень 4
Творча робота (1 питання на вибір)
1.Як ви розумієте слова Солов’я (за казкою  Г.Х.Андерсена «Соловей»): «Я люблю твоє серце більше, ніж корону»? Відповідь обґрунтуйте.
2. Схарактеризуйте образ Хлопчика-зірки з однойменної

Немає коментарів:

Дописати коментар