I Варіант
Рівень 1
1. Основоположником жанру літературної казки вважають
а) Г.Х. Андерсена б)
О. Пушкіна
в) Ш. Перро г) О.
Уайльда
2.Укажіть казку, автором якої є
О.С.Пушкін:
а) «Русалонька»
б) «Попелюшка»
в) «Казка про золотого півника»
г)«Непохитний олов’яний солдатик»
3. Коли цариця вперше дізналася від дзеркальця, що «царівна все миліша»:
а) коли заміж вийшла за царя;
б) коли до царівни сватався Єлисей;
в) коли збиралася на дівчат-вечір;
г) коли Єлисей знайшов царівну у кришталевій труні.
4.Укажи нагороду, яку Соловей визнав
гідною його співу:
а) сльози імператора;
б) золотий черевик імператора;
в) щастя імператора;
г) золота стьожка.
5. Укажи пору року, якої лісоруби знайшли Хлопчика-зірку:
а) літо; б) осінь;
в) зима; г) весна
6. Хто відігнав смерть від імператора(за казкою Г.Х.Андерсена «Соловей»):
а) добра фея; б) золота рибка;
в) Снігова королева; г) Соловей.
Рівень 2
1.
Назвіть казкових героїв, зображених
Пушкіним у вступі до поеми ”Руслан та Людмила.”
2.
Визначте головних і другорядних героїв
казки О.Уайльда «Хлопчик – зірка»:
3.
Хто прищепив О.Пушкіну любов до
російської народної казки?
Рівень 3
1.Дайте визначення поняттю “Літературна
казка”
2. Встановіть вірну послідовність подій
у казці Оскара Уайльда “Хлопчик-Зірка”
а) Його обличчя було, як у жаби, а тіло було в лусці, як у гадюки.
б) Біля міської брами сидів прокажений.
в) Хлопчик-Зірка був ніби зачарований своєю красою й знущався над слабкими і хворими.
а) Його обличчя було, як у жаби, а тіло було в лусці, як у гадюки.
б) Біля міської брами сидів прокажений.
в) Хлопчик-Зірка був ніби зачарований своєю красою й знущався над слабкими і хворими.
Рівень 4
Творча робота (1 питання на вибір)
1.Як ви розумієте слова Солов’я (за казкою
Г.Х.Андерсена «Соловей»): «Я люблю твоє серце більше, ніж корону»?
Відповідь обґрунтуйте.
2. Схарактеризуйте образ
Хлопчика-зірки з однойменної казки .
II Варіант
Рівень 1
1.Що (за казкою «Про мертву царівну та сімох богатирів») дала царівні зла
мачуха, щоб звести її зі світу?
а) отруєну грушу; б) отруєне
гроно винограду;
в) отруєне яблуко; г) отруєний
персик.
2.Чим імператор хотів нагородити солов’я, коли вперше почув його спів:
а) подарував золоту клітку;
б) дав поносити на
шиї золотий черевик імператора;
в) відпустив солов’я до лісу;
г) дав солов’ю 12
слуг і золоту стьожку.
3. Як називається збірка казок О. Уайльда, до якої входить казка «Хлопчик –
зірка»:
а) «Гранатовий будинок» б)
«Хлопчик – зірка»
в) «Щасливий принц» г)
«Казки матінки моєї Гуски»
4. Кого звинувачував Вовк із казки
«Хлопчик – зірка у тому, що дуже холодна погода:
а) зиму; б) уряд; в) людей; г) звірів.
5. Укажи, що сталося з Хлопчиком – зіркою, коли він образив рідну матір:
а) перетворився на старця;
б) обличчям став схожим на жабу;
в) став ще кращим, ніж був раніше;
г) із Хлопчиком – зіркою не сталося ніяких змін.
6. Основоположником жанру літературної казки вважають
а) Г.Х. Андерсена б) О. Пушкіна
в) Ш. Перро г) О.
Уайльда
Рівень 2
1. Хто з придворних та служників у імператорському палаці (за казкою
Г. К. Андерсена «Соловей») знав
справжнього солов'я?
2.Ким був в дійсності Хлопчик – зірка?.
3.Назви казкових героїв, які згадуються у вступі до поеми
О,С.Пушкіна «Руслан і Людмила».
Рівень 3
1.Дайте визначення поняттю “Антитеза”.
Наведіть приклади з вивчених казок.
2. Встановіть вірну послідовність подій
у казц
і”Казка
про мертву царівну”
а) Царівна з’їдає яблуко і помирає.
б) Наказ злої мачухи .
в) Царівна потрапляє в оселю сімох богатирів.
в) Царівна потрапляє в оселю сімох богатирів.
г) Мачуха пригощає царівну отруйним
яблуком.
Рівень 4
Творча робота (1 питання на вибір)
1.Як ви розумієте слова Солов’я (за казкою
Г.Х.Андерсена «Соловей»): «Я люблю твоє серце більше, ніж корону»?
Відповідь обґрунтуйте.
2. Схарактеризуйте образ
Хлопчика-зірки з однойменної
Немає коментарів:
Дописати коментар