Зворотній зв'язок

Контрольна робота за творчістю Р. М. Рільке, Г. Аполлінера, Ф. Лорки



1. Райнер Марія Рільке – це …
італійський поет;
 
німецький поет;  
французький поет;  
 австрійський поет.
2. Гійом Аполлінер – це…
італійський поет;
 
німецький поет;
французький поет;
 
австрійський поет.
3. Справжнє ім`я Аполлінера -…
А. Костровицький;
  
Анрі-Марі Бейль;  
Сент-Бев;
 Г. Карамишев;
4. Гійом Аполлінер став засновником такого літературного напрямку:
 дадаїзму;
 імажизму;
 поетизму;  
сюрреалізму.
5. Твори Г.Аполлінера:
 Сонети до Орфея,
“Осінній день”;
 “Зона”,
“Почет Орфея”,
 “Каліграми”;
“Міст Мірабо””,
 “Орфей, Еврідіка, Гермес”,
“Книга годин”;
“Перевтілення”,
”Зарізана голубка й водограй”.
6. Мати Гійома Аполлінера була…
полячкою;
італійкою;
росіянкою;  
француженкою.
7. Назва першої збірки Аполлінера, виданої ним у 1911 році –
“Алкоголі”;
 
 “Звірослов” або “Почет Орфея”;
“Каліграми. Вірші Миру і Війни”;
 
“Тінь мого кохання”.
8. Твори Р.М. Рільке:
“Зона”,
Почет Орфея”,
“Каліграми”;
“Зарізана голубка та водограй”,
“Міст Мірабо”;
“Сонети до Орфея”,
“Осінній день”,
“Книга прощ”;
“Міст Мірабо”,
”Орфей, Еврідіка, Гермес”.
9. Представники якого напряму мистецтва у композиційних конструкціях намагалися розкласти видимий світ на геометричні фігури?
дадаїсти;
сюрреалісти;  
експресіоністи;  
 кубісти.
10. Поема “Зона” входить у збірку Г.Аполлінера …
“Звірослов, або почет Орфея”;
 
 “Алкоголі”;
“Каліграми. Вірші Миру і Війни”;
 
“Тінь мого кохання”.
11. Вірш “Зарізана голубка та водограй” входить у збірку                               Г. Аполлінера…
“Алкоголі”;
 “Звірослов, або почет Орфея”;
“Каліграми. Вірші Миру та Війни”;
 “Тінь мого кохання”.
12. Модернізм – це …
літературний напрям, для якого характерно настанова на фотографічно точне й неупереджене зображення дійсності;
літературний напрям, для якого характерне зображення типових характерів у типових обставинах;
загальна назва сукупності нереалістичних напрямів у літературі і мистецтві к. 19 – поч. 20 ст.;
загальна назва кризових явищ кінця 19 – початку 20 ст., позначених настроями безнадії та розчарування.
13. Вірш у вигляді малюнка – це…
рефрен;
верлібр;    
каліграма (ідеограма);
 колаж.
14. Розгортання в одночасовій та однопросторовій площині віддалених образів і мотивів – це…
верлібр;
 ідеограма;  
рефрен;  
симультанеїзм.
15. Рефрен – це…
те саме, що приспів;
   вірш у вигляді малюнка;
алегоричний твір повчального характеру;
розкладання видимого світу на геометричні фігури.
16. Засадничим принципом сюрреалізму є…-
“автоматичне письмо”;
зображення типових характерів у типових обставинах;
розкладання видимого світу на геометричні фігури;
фотографічно точне й неупереджене зображення дійсності.
17. У вірші “Міст Мірабо” Г. Аполлінер використовує прийом :
“автоматичного письма”;
 колажу;   
монтажу;  
психологічного і синтаксичного паралелізму.
18. Перша збірка поезій Р.М. Рільке, яка вийшла у 1894р., мала назву…
“Сонети до Орфея”;
 “Мазепа”;  
 “Життя і пісні”;
 “Часослов”.
19.
Українські мотиви відображені у творах Р.М. Рільке:
Орфей. Еврідіка. Гермес”,
“Ось дерево звелось”;
“Книга годин”,
“Пісня про правду”;
“Пісня удови”,
“Пісня сироти”;
“Сонети до Орфея”,
 “Життя Марії”.
20. У збірці “Сонети до Орфея” образ Орфея визначає естетичну позицію автора: поет – це той, хто…
бореться зі старими штампами, творить несподіване, експериментує;
розвиває традиції класичної поезії;
служить своєму народові, викриває несправедливість устрою;
непідвладний нікому, крім свого Божого призначення (творчості).
21. Для поезії Рільке характерним є:
відтворення містичної єдності Бога, янголів, людини, природи, речей;
настанова на демонстрацію поетичних експериментів;
відмова від знаків пунктуації;
   пильна увага до теми війни.
22. Хто проголошував:”…знаки пунктуації не мають сенсу, бо справжня пунктуація – ритм і паузи вірша”?
  С. Далі;
 
  Р.М. Рільке;  
  П. Пікассо;    
  Г. Аполлінер.
23. Знайомство з яким митцем вплинуло на творчість Аполлінера?
  С. Далі;
 
  П. Пікассо;  
  О. Роденом;    
  Е. Мунком.
24. Знайомство з яким митцем вплинуло на творчість Р.М. Рільке?
С. Далі;
 П. Пікассо;  
 О. Роденом;    
Е. Мунком.
25.
З ким із російських поетів Р.М. Рільке пов`язувала дружба і творчі пошуки?
Пастернаком, Блоком;  
Цвєтаєвою, Буніним;
Пастернаком, Цвєтаєвою;
   
Блоком, Буніним.
26. У якій збірці Р.М. Рільке був представлений новий поетичний жанр “поезії – речі”?
“Життя і пісні”;
 
“Часослов”;    
“Нові вірші”;  
 “Сонети до Орфея”.
27. Які цикли Р.М. Рільке вважаються шедеврами неокласичної поезії ХХ ст.?
“Життя і пісні”,
“Часослов”;  
 “Дуїнянські елегії”,
“Сонети до Орфея”;
“Нові вірші”,
“Орфей. Еврідіка. Гермес”;    
“Життя і пісні”,
“Сонети до Орфея”.
28. Хто з поетів здобув репутацію “пророка минулого” й “Орфея ХХ століття”?
Г. Аполлінер;
  
Г.Г. Лорка;   
В. Незвал;  
Р.М. Рільке.
29. Яка з авангардистських течій дала поштовх до розвитку в кіно так званих “фільмів жахів”?
Експресіонізм;
 
дадаїзм;   
сюрреалізм;   
футуризм.
30. Кого з авангардистських поетів називали “поетичним Гаргантюа”, який важко пристосовується до людських критеріїв?
 Г. Аполлінера;
 
  П. Елюара;  
  Р. М. Рільке;    
  Т.С. Еліота.
31. Який із творів Г. Аполлінера став поетичною емблемою Першої світової війни?
“Єресіарх”;
 
 “Зона”;    
“Зарізана голубка й водограй”;  
 “Міст Мірабо”.
32.
Якою поетичною новацією був ознаменований паризький період життя Р.М. Рільке?
використаннязашифрованоїсимволіки;   привнесення містичного струму в поезію;
розроблення жанрупоезії-речі”;
створення скульптурно-об`ємних та пластичних образів.
33. Прийом включення за допомогою монтажу в твори літератури різностильових об`єктів або тем для посилення естетичного ефекту називається…
колаж;
рефрен;  
паралелізм;  
сугестія.
34.
Визначте розмір вірша Г. АполлінераМіст Мірабо”:
амфібрахій
анапест;   
дактиль;  
хорей;  
ямб.
35. Укажіть автора циклу поезій “Сонети до Орфея”:
 Г. Аполлінер;
 
 Р.М. Рільке;  
 П. Елюар;  
 Т.С. Еліот.
36.
ПоезіяЗарізана голубка й водограйє осмисленням подій:
Другої світової війни;    
Паризької комуни 1871 р.;
Першої світової війни;  
Революції 1905 року в Росії.
37. Позначте ім`я поета, який створював каліграми:
 Георг Тракль;
 
 Гійом Аполлінер;  
 Поль Елюар;    
Райнер Марія Рільке.
38. Г.Г Лорка – це…
італійський поет;
 
німецький поет; 
іспанський поет; 
австрійський поет.
39. Хто із поетів був розстріляний?                                                                                     Г. Аполлінер;  
 Р.М. Рільке;  
 П. Елюар;  
 Г. Лорка.
40. Хто із поетів є автором вірша “Гітара”?                                                            Г.    Аполлінер;  
Р.М. Рільке;  
П. Елюар;  
Г. Лорка.
41. Визначте назву збірки віршів Р. М. Рільке:
«Сонети до Еврідіки»;
 
 «Сонети до Орфея»;
«Сонети до Гермеса»;
 
 «Сонети до коханої».
42. Про кого ці слова: «Він народився в Італії, предки його були поляками, що жили в Росії, а сам він мріяв називатись французом»?
Г. Аполлінер;
 
 Р.М. Рільке;  
 П. Елюар;    
 Г. Лорка.
43. Укажіть автора, який неодноразово бував у Росії та Україні:
Р. М. Рільке;
 
 Г. Аполлінер;  
 Ф. Кафка;    
Гарсіа Лорка.
44. Визначте, хто автор поетичного уривка:
Під мостом Мірабо струмує Сена
 
Так і любов біжить із тебе в мене
Журба і втіха крутнява шалена.
 
Р. М. Рільке;
   
Г. Аполлінер;     
П. Елюар;    
Г Лорка.

Немає коментарів:

Дописати коментар