1. Райнер
Марія Рільке – це …
італійський поет;
італійський поет;
німецький поет;
французький
поет;
австрійський
поет.
2. Гійом Аполлінер – це…
італійський поет;
2. Гійом Аполлінер – це…
італійський поет;
німецький поет;
французький поет;
французький поет;
австрійський
поет.
3. Справжнє ім`я Аполлінера -…
А. Костровицький;
3. Справжнє ім`я Аполлінера -…
А. Костровицький;
Анрі-Марі
Бейль;
Сент-Бев;
Г.
Карамишев;
4. Гійом Аполлінер став засновником такого літературного напрямку:
дадаїзму;
4. Гійом Аполлінер став засновником такого літературного напрямку:
дадаїзму;
імажизму;
поетизму;
сюрреалізму.
5. Твори Г.Аполлінера:
Сонети до Орфея,
5. Твори Г.Аполлінера:
Сонети до Орфея,
“Осінній день”;
“Зона”,
“Зона”,
“Почет Орфея”,
“Каліграми”;
“Міст Мірабо””,
“Міст Мірабо””,
“Орфей, Еврідіка, Гермес”,
“Книга годин”;
“Перевтілення”,
“Перевтілення”,
”Зарізана
голубка й водограй”.
6. Мати Гійома Аполлінера була…
полячкою;
6. Мати Гійома Аполлінера була…
полячкою;
італійкою;
росіянкою;
француженкою.
7. Назва першої збірки Аполлінера, виданої ним у 1911 році –
“Алкоголі”;
7. Назва першої збірки Аполлінера, виданої ним у 1911 році –
“Алкоголі”;
“Звірослов” або “Почет Орфея”;
“Каліграми. Вірші Миру і Війни”;
“Каліграми. Вірші Миру і Війни”;
“Тінь мого
кохання”.
8. Твори Р.М. Рільке:
“Зона”,
8. Твори Р.М. Рільке:
“Зона”,
Почет Орфея”,
“Каліграми”;
“Зарізана голубка та водограй”,
“Зарізана голубка та водограй”,
“Міст Мірабо”;
“Сонети до Орфея”,
“Сонети до Орфея”,
“Осінній день”,
“Книга прощ”;
“Міст Мірабо”,
“Міст Мірабо”,
”Орфей,
Еврідіка, Гермес”.
9. Представники якого напряму мистецтва у композиційних конструкціях намагалися розкласти видимий світ на геометричні фігури?
дадаїсти;
9. Представники якого напряму мистецтва у композиційних конструкціях намагалися розкласти видимий світ на геометричні фігури?
дадаїсти;
сюрреалісти;
експресіоністи;
кубісти.
10. Поема “Зона” входить у збірку Г.Аполлінера …
“Звірослов, або почет Орфея”;
10. Поема “Зона” входить у збірку Г.Аполлінера …
“Звірослов, або почет Орфея”;
“Алкоголі”;
“Каліграми. Вірші Миру і Війни”;
“Каліграми. Вірші Миру і Війни”;
“Тінь мого
кохання”.
11. Вірш “Зарізана голубка та водограй” входить у збірку Г. Аполлінера…
“Алкоголі”;
11. Вірш “Зарізана голубка та водограй” входить у збірку Г. Аполлінера…
“Алкоголі”;
“Звірослов,
або почет Орфея”;
“Каліграми. Вірші Миру та Війни”;
“Каліграми. Вірші Миру та Війни”;
“Тінь
мого кохання”.
12. Модернізм – це …
літературний напрям, для якого характерно настанова на фотографічно точне й неупереджене зображення дійсності;
літературний напрям, для якого характерне зображення типових характерів у типових обставинах;
загальна назва сукупності нереалістичних напрямів у літературі і мистецтві к. 19 – поч. 20 ст.;
загальна назва кризових явищ кінця 19 – початку 20 ст., позначених настроями безнадії та розчарування.
13. Вірш у вигляді малюнка – це…
рефрен;
12. Модернізм – це …
літературний напрям, для якого характерно настанова на фотографічно точне й неупереджене зображення дійсності;
літературний напрям, для якого характерне зображення типових характерів у типових обставинах;
загальна назва сукупності нереалістичних напрямів у літературі і мистецтві к. 19 – поч. 20 ст.;
загальна назва кризових явищ кінця 19 – початку 20 ст., позначених настроями безнадії та розчарування.
13. Вірш у вигляді малюнка – це…
рефрен;
верлібр;
каліграма
(ідеограма);
колаж.
14. Розгортання в одночасовій та однопросторовій площині віддалених образів і мотивів – це…
верлібр;
14. Розгортання в одночасовій та однопросторовій площині віддалених образів і мотивів – це…
верлібр;
ідеограма;
рефрен;
симультанеїзм.
15. Рефрен – це…
те саме, що приспів; вірш у вигляді малюнка;
алегоричний твір повчального характеру;
розкладання видимого світу на геометричні фігури.
16. Засадничим принципом сюрреалізму є…-
“автоматичне письмо”;
зображення типових характерів у типових обставинах;
розкладання видимого світу на геометричні фігури;
фотографічно точне й неупереджене зображення дійсності.
17. У вірші “Міст Мірабо” Г. Аполлінер використовує прийом :
“автоматичного письма”;
15. Рефрен – це…
те саме, що приспів; вірш у вигляді малюнка;
алегоричний твір повчального характеру;
розкладання видимого світу на геометричні фігури.
16. Засадничим принципом сюрреалізму є…-
“автоматичне письмо”;
зображення типових характерів у типових обставинах;
розкладання видимого світу на геометричні фігури;
фотографічно точне й неупереджене зображення дійсності.
17. У вірші “Міст Мірабо” Г. Аполлінер використовує прийом :
“автоматичного письма”;
колажу;
монтажу;
психологічного
і синтаксичного паралелізму.
18. Перша збірка поезій Р.М. Рільке, яка вийшла у 1894р., мала назву…
“Сонети до Орфея”;
18. Перша збірка поезій Р.М. Рільке, яка вийшла у 1894р., мала назву…
“Сонети до Орфея”;
“Мазепа”;
“Життя і пісні”;
“Часослов”.
19. Українські мотиви відображені у творах Р.М. Рільке:
“Орфей. Еврідіка. Гермес”,
19. Українські мотиви відображені у творах Р.М. Рільке:
“Орфей. Еврідіка. Гермес”,
“Ось дерево
звелось”;
“Книга годин”,
“Книга годин”,
“Пісня про
правду”;
“Пісня удови”,
“Пісня удови”,
“Пісня сироти”;
“Сонети до Орфея”,
“Сонети до Орфея”,
“Життя Марії”.
20. У збірці “Сонети до Орфея” образ Орфея визначає естетичну позицію автора: поет – це той, хто…
бореться зі старими штампами, творить несподіване, експериментує;
розвиває традиції класичної поезії;
служить своєму народові, викриває несправедливість устрою;
непідвладний нікому, крім свого Божого призначення (творчості).
21. Для поезії Рільке характерним є:
відтворення містичної єдності Бога, янголів, людини, природи, речей;
настанова на демонстрацію поетичних експериментів;
відмова від знаків пунктуації; пильна увага до теми війни.
22. Хто проголошував:”…знаки пунктуації не мають сенсу, бо справжня пунктуація – ритм і паузи вірша”?
С. Далі;
20. У збірці “Сонети до Орфея” образ Орфея визначає естетичну позицію автора: поет – це той, хто…
бореться зі старими штампами, творить несподіване, експериментує;
розвиває традиції класичної поезії;
служить своєму народові, викриває несправедливість устрою;
непідвладний нікому, крім свого Божого призначення (творчості).
21. Для поезії Рільке характерним є:
відтворення містичної єдності Бога, янголів, людини, природи, речей;
настанова на демонстрацію поетичних експериментів;
відмова від знаків пунктуації; пильна увага до теми війни.
22. Хто проголошував:”…знаки пунктуації не мають сенсу, бо справжня пунктуація – ритм і паузи вірша”?
С. Далі;
Р.М. Рільке;
П. Пікассо;
Г. Аполлінер.
23. Знайомство з яким митцем вплинуло на творчість Аполлінера?
С. Далі;
23. Знайомство з яким митцем вплинуло на творчість Аполлінера?
С. Далі;
П. Пікассо;
О. Роденом;
Е. Мунком.
24. Знайомство з яким митцем вплинуло на творчість Р.М. Рільке?
С. Далі;
24. Знайомство з яким митцем вплинуло на творчість Р.М. Рільке?
С. Далі;
П.
Пікассо;
О.
Роденом;
Е. Мунком.
25. З ким із російських поетів Р.М. Рільке пов`язувала дружба і творчі пошуки?
Пастернаком, Блоком;
25. З ким із російських поетів Р.М. Рільке пов`язувала дружба і творчі пошуки?
Пастернаком, Блоком;
Цвєтаєвою,
Буніним;
Пастернаком, Цвєтаєвою;
Пастернаком, Цвєтаєвою;
Блоком,
Буніним.
26. У якій збірці Р.М. Рільке був представлений новий поетичний жанр “поезії – речі”?
“Життя і пісні”;
26. У якій збірці Р.М. Рільке був представлений новий поетичний жанр “поезії – речі”?
“Життя і пісні”;
“Часослов”;
“Нові вірші”;
“Сонети
до Орфея”.
27. Які цикли Р.М. Рільке вважаються шедеврами неокласичної поезії ХХ ст.?
“Життя і пісні”,
27. Які цикли Р.М. Рільке вважаються шедеврами неокласичної поезії ХХ ст.?
“Життя і пісні”,
“Часослов”;
“Дуїнянські елегії”,
“Сонети до
Орфея”;
“Нові вірші”,
“Нові вірші”,
“Орфей.
Еврідіка. Гермес”;
“Життя і
пісні”,
“Сонети до
Орфея”.
28. Хто з поетів здобув репутацію “пророка минулого” й “Орфея ХХ століття”?
Г. Аполлінер;
28. Хто з поетів здобув репутацію “пророка минулого” й “Орфея ХХ століття”?
Г. Аполлінер;
Г.Г. Лорка;
В. Незвал;
Р.М. Рільке.
29. Яка з авангардистських течій дала поштовх до розвитку в кіно так званих “фільмів жахів”?
Експресіонізм;
29. Яка з авангардистських течій дала поштовх до розвитку в кіно так званих “фільмів жахів”?
Експресіонізм;
дадаїзм;
сюрреалізм;
футуризм.
30. Кого з авангардистських поетів називали “поетичним Гаргантюа”, який важко пристосовується до людських критеріїв?
Г. Аполлінера;
30. Кого з авангардистських поетів називали “поетичним Гаргантюа”, який важко пристосовується до людських критеріїв?
Г. Аполлінера;
П. Елюара;
Р. М. Рільке;
Т.С. Еліота.
31. Який із творів Г. Аполлінера став поетичною емблемою Першої світової війни?
“Єресіарх”;
31. Який із творів Г. Аполлінера став поетичною емблемою Першої світової війни?
“Єресіарх”;
“Зона”;
“Зарізана
голубка й водограй”;
“Міст Мірабо”.
32. Якою поетичною новацією був ознаменований паризький період життя Р.М. Рільке?
використання “зашифрованої ” символіки; привнесення містичного струму в поезію;
розроблення жанру “поезії-речі”;
32. Якою поетичною новацією був ознаменований паризький період життя Р.М. Рільке?
використання “зашифрованої ” символіки; привнесення містичного струму в поезію;
розроблення жанру “поезії-речі”;
створення
скульптурно-об`ємних та пластичних образів.
33. Прийом включення за допомогою монтажу в твори літератури різностильових об`єктів або тем для посилення естетичного ефекту називається…
колаж;
33. Прийом включення за допомогою монтажу в твори літератури різностильових об`єктів або тем для посилення естетичного ефекту називається…
колаж;
рефрен;
паралелізм;
сугестія.
34. Визначте розмір вірша Г. Аполлінера “Міст Мірабо”:
амфібрахій;
34. Визначте розмір вірша Г. Аполлінера “Міст Мірабо”:
амфібрахій;
анапест;
дактиль;
хорей;
ямб.
35. Укажіть автора циклу поезій “Сонети до Орфея”:
Г. Аполлінер;
35. Укажіть автора циклу поезій “Сонети до Орфея”:
Г. Аполлінер;
Р.М. Рільке;
П. Елюар;
Т.С. Еліот.
36. Поезія “Зарізана голубка й водограй” є осмисленням подій:
Другої світової війни;
36. Поезія “Зарізана голубка й водограй” є осмисленням подій:
Другої світової війни;
Паризької комуни 1871 р.;
Першої світової війни;
Першої світової війни;
Революції 1905 року
в Росії.
37. Позначте ім`я поета, який створював каліграми:
Георг Тракль;
37. Позначте ім`я поета, який створював каліграми:
Георг Тракль;
Гійом Аполлінер;
Поль
Елюар;
Райнер Марія
Рільке.
38. Г.Г
Лорка – це…
італійський поет;
італійський поет;
німецький поет;
іспанський
поет;
австрійський
поет.
39. Хто із
поетів був розстріляний? Г. Аполлінер;
Р.М. Рільке;
П.
Елюар;
Г. Лорка.
40. Хто із поетів є
автором вірша “Гітара”?
Г. Аполлінер;
Р.М. Рільке;
П. Елюар;
Г. Лорка.
41.
Визначте назву збірки віршів Р. М. Рільке:
«Сонети до Еврідіки»;
«Сонети до Еврідіки»;
«Сонети
до Орфея»;
«Сонети до Гермеса»;
«Сонети до Гермеса»;
«Сонети
до коханої».
42. Про кого ці слова: «Він народився в Італії, предки його були поляками, що жили в Росії, а сам він мріяв називатись французом»?
Г. Аполлінер;
42. Про кого ці слова: «Він народився в Італії, предки його були поляками, що жили в Росії, а сам він мріяв називатись французом»?
Г. Аполлінер;
Р.М. Рільке;
П.
Елюар;
Г. Лорка.
43. Укажіть автора, який неодноразово бував у Росії та Україні:
Р. М. Рільке;
43. Укажіть автора, який неодноразово бував у Росії та Україні:
Р. М. Рільке;
Г.
Аполлінер;
Ф.
Кафка;
Гарсіа Лорка.
44. Визначте, хто автор поетичного уривка:
Під мостом Мірабо струмує Сена
Так і любов біжить із тебе в мене
Журба і втіха крутнява шалена.
Р. М. Рільке;
44. Визначте, хто автор поетичного уривка:
Під мостом Мірабо струмує Сена
Так і любов біжить із тебе в мене
Журба і втіха крутнява шалена.
Р. М. Рільке;
Г. Аполлінер;
П. Елюар;
Г Лорка.
Немає коментарів:
Дописати коментар