І варіант
1. Одним зі стрижневих принципів теорії
епічного театру Брехта став ефект...а) перенесення;
б) очуження;
в) олюднення;
2. Ім’я письменника, чия творчість є яскравим виявом літератури екзистенціалізму:
а) Бертольт Брехт;
б) Альбер Камю;
в) Ернест Міллер Хемінгуей;
г) Вільям Фолкнер.
3. Хто з вказаних письменників був учасником Руху Опору під час Другої світової війни?
а) Бертольт Брехт;
б) Альбер Камю;
в) Ернест Міллер Хемінгуей;
г) Еріх Марія Ремарк.
4. «Нещасна та країна, що потребує героїв», - ця фраза Галілея є:
а) виправданням свого зречення;
б) позицією вченого, який працює не заради слави;
в) позицією егоїста, який себе ставить понад усе.
5. Чума в однойменному романі А. Камю — це символ:
а) хвороби;
б) фашизму;
в) стихійного лиха;
г) усесвітнього зла.
6. Роман А. Камю «Чума» побудований як:
а) твір - хроніка;
б)щоденник Ріє;
в) зібрання спогадів про епідемію.
7. Визначити провідну ідею драми Б. Брехта «Життя Галілея».
8. Доведіть, що «Чума» - це роман-притча.
9. Чому Тарру вважає себе «зачумленим» (за романом А. Камю)?
10. Чи погоджуєтесь ви з одним із висловів у романі «Чума»: «кожен носить її, чуму, в собі»?
11. Охарактеризуйте неоднозначний образ Галілея за п’єсою Брехта.
12. Про що хотіли попередити Брехт і Камю в своїх творах? Чи почули цю пересторогу люди?
ІІ
варіант
1. Ім’я письменника, який здійснив
реформування театру у ХХ ст. й створив «епічний театр»:а) Бертольт Брехт;
б) Альбер Камю;
в) Ернест Міллер Хемінгуей;
г) Вільям Фолкнер.
2. Кого з вказаних письменників гітлерівці внесли до так званого «чорного списку»?
а) Леон Фейхтвангер;
б) Бертольт Брехт;
в) Генріх Манн;
г) Райнер Марія Рільке.
3. У фіналі п’єси Галілей так оцінює своє відступництво:
а) виправдовує необхідністю подальшої праці, таємної боротьби;
б) пояснює слабкістю, вболіванням за долю сім’ї, страхом тортур;
в) вважає себе зрадником науки, не гідним звання вченого і поваги.
4. «Життя Галілея» за жанром:
а) філософська драма;
б) історична драма;
в) психологічна драма.
5. Основна проблема драми «Життя Галілея»:
а) відповідальність вченого за наслідки своєї діяльності;
б) складні стосунки вчених і релігійних сил;
в) вибір між матеріальним благополуччям та істиною;
г) співвідношення наукової істини і помилки.
6. Що вказувало на те, що почалася епідемія чуми (за романом «Чума»):
а) хворіли діти;
б) дохли щури;
в) гинула риба.
7. Продовжте речення. «Екзистенціалізм — це …».
8. Розкрийте символіку чуми в однойменному романі А. Камю.
9. Чому журналіст Рамбер урешті-решт не покинув зачумлене місто (за романом А. Камю)?
10. Розкрийте значення образу лікаря Ріє з роману А. Камю «Чума».
11. Чи можна засуджувати Галілея за його відмову від власного вчення?
12. Про що хотіли попередити Брехт і Камю в своїх творах? Чи почули цю пересторогу люди?
Немає коментарів:
Дописати коментар