Зворотній зв'язок

Контрольна робота з теми «Література ІІ половини ХХ століття»

І варіант
1. Одним зі стрижневих принципів теорії епічного театру Брехта став ефект...
           а) перенесення;
            б) очуження;
            в) олюднення;
 2. Ім’я письменника, чия творчість є яскравим виявом літератури екзистенціалізму:
            а) Бертольт Брехт;
            б) Альбер Камю;
            в) Ернест Міллер Хемінгуей;
            г) Вільям Фолкнер.
3. Хто з вказаних письменників був учасником Руху Опору під час Другої світової війни?
            а) Бертольт Брехт;
            б) Альбер Камю;
            в) Ернест Міллер Хемінгуей;
            г) Еріх Марія Ремарк.
4. «Нещасна та країна, що потребує героїв», - ця фраза Галілея є:
            а) виправданням свого зречення;
            б) позицією вченого, який працює не заради слави;
            в) позицією егоїста, який себе ставить понад усе.
5. Чума в однойменному романі А. Камю — це символ:
            а) хвороби;
            б) фашизму;
            в) стихійного лиха;
            г) усесвітнього зла.
6. Роман А. Камю «Чума» побудований як:
            а) твір - хроніка;
            б)щоденник Ріє;
            в) зібрання спогадів про епідемію. 
7. Визначити провідну ідею драми Б. Брехта «Життя Галілея».
8. Доведіть, що «Чума» - це роман-притча.
9. Чому Тарру вважає себе «зачумленим» (за романом А. Камю)?
10. Чи погоджуєтесь ви з одним із висловів у романі «Чума»: «кожен носить її, чуму, в собі»?
11. Охарактеризуйте неоднозначний образ Галілея за пєсою Брехта.
12. Про що хотіли попередити Брехт і Камю в своїх творах? Чи почули цю пересторогу люди?
ІІ варіант
1. Ім’я письменника, який здійснив реформування театру у ХХ ст. й створив «епічний театр»:
            а) Бертольт Брехт;
            б) Альбер Камю;
            в) Ернест Міллер Хемінгуей;
            г) Вільям Фолкнер.
2. Кого з вказаних письменників гітлерівці внесли до так званого «чорного списку»?
            а) Леон Фейхтвангер;
            б) Бертольт Брехт;
            в) Генріх Манн;
            г) Райнер Марія Рільке.
3. У фіналі п’єси Галілей так оцінює своє відступництво:
            а) виправдовує необхідністю подальшої праці, таємної боротьби;
            б) пояснює слабкістю, вболіванням за долю сім’ї, страхом тортур;
            в) вважає себе зрадником науки, не гідним звання вченого і поваги.
4. «Життя Галілея» за жанром:
            а) філософська драма;         
            б) історична драма;             
            в) психологічна драма.
5. Основна проблема драми «Життя Галілея»:
            а) відповідальність вченого за наслідки своєї діяльності;
            б) складні стосунки вчених і релігійних сил;
            в) вибір між матеріальним благополуччям та істиною;
            г) співвідношення наукової істини і помилки.
6. Що вказувало на те, що почалася епідемія чуми (за романом «Чума»):
            а) хворіли діти;
            б) дохли щури;
            в) гинула риба.
7. Продовжте речення. «Екзистенціалізм — це …».
8. Розкрийте символіку чуми в однойменному романі А. Камю.
9. Чому журналіст Рамбер урешті-решт не покинув зачумлене місто (за романом А. Камю)?
10. Розкрийте значення образу лікаря Ріє з роману А. Камю «Чума».
11. Чи можна засуджувати Галілея за його відмову від власного вчення?
12. Про що хотіли попередити Брехт і Камю в своїх творах? Чи почули цю пересторогу люди?

Немає коментарів:

Дописати коментар