Фольклор.
Народна казка.
I варіант
Рівень 1
1.Короткий влучний вислів що має повчальний зміст-це:
а) прислів'я,б) приказка,в) загадка?
2.Казка «Фарбований шакал»
належить :
а) арабському;б) індійському;в) німецькому
народові?
3.Фольклор-це:
а) народні
перекази,в яких утілена мудрість народу;
б) наука
про усну народну творчість;
в) уявлення
про природу та зв'язки з нею?
4.Створінням самого бога Брахмана
називав себе:
а) шакал Чандарава,б) Синдбад-мореплавець,в) зла удовина донька?-
5.Синбад потрапив на острів,на
якому жили:
а) мавпи;б) людожери;в) тигри?
6. Брати Грімм – це:
а) фольклористи, збирачі народних
казок;
б) археологи;
в) збирачі старовинних
фотографій.
Рівень 2
1.Розподілити казки за тими країнами, з яких вони до нас прийшли.
Країна
|
Казка
|
Індія
Китай
Японія
Україна
Народи Сходу
|
«Фарбований лис»
«Іссумбосі, або
Хлопчик-мізинчик»
«Пензлик Маляна»
«Синдбад-мореплавець»
«Фарбований Шакал»
«Момотаро або Хлопчик-Персик»
|
2. З якої казки ці речення?
1. Це чарівний пензлик, - сказав дідусь.
2. ріс як на дріжджах…….
3. як же обурив нас цей
пройдисвіт!
4. Відпустіть мене в столицю
шукати кращої долі..
5. незабаром підійшли до величезного будинку з
високою брамою…
3. Випишіть лише ті слова,які характеризують пані
Метелицю: потворна,стара,добра,привітна,красива,зла,справедлива,ввічлива.
Рівень 3
1. Встанови відповідність
1) Доброму всюди 1) легко зробити
2) У гостях добре, 2) не візьметься
3) Уперта праця
3) до оселедця
4) І за холодну
воду 4) добре
5) Легко говорити,
та не так
5 ) а вдома краще
2.Встановіть правильну послідовність подій казки «Синдбад-мореплавець»
-Людожер з'їв капітана
-Синдбад вирушає в подорож;
-Товариші будують плоти;
-Синдбад рятується від гадюки;
-Синдбад та його друзі у відчаї;
-Синбад повертається додому.
Рівень 4
Написати твір-мініатюру ( 1 питання
на вибір)
1. Яка праця, така й плата (за мотивами казки «Пані
Метелиця»).
2.Улюблений герой народної казки (за вивченими казками)
II варіант
Рівень 1
1.Короткий влучний вислів що має повчальний зміст-це:
а) прислів'я,б) приказка,в) загадка?
2.Казка «Фарбований шакал»
належить :
а) арабському;б) індійському;в) німецькому
народові?
3.Фольклор-це:
а) народні
перекази,в яких утілена мудрість народу;
б) наука
про усну народну творчість;
в) уявлення
про природу та зв'язки з нею?
4.Створінням самого бога Брахмана
називав себе:
а) шакал Чандарава,б) Синдбад-мореплавець,в) зла удовина донька?-
5.Синбад потрапив на острів,на
якому жили:
а) мавпи;б) людожери;в) тигри?
6. Брати Грімм – це:
а) фольклористи, збирачі народних
казок;
б) археологи;
в) збирачі старовинних
фотографій.
Рівень 2
1.Розподілити казки за тими країнами, з яких вони до нас прийшли.
Країна
|
Казка
|
Індія
Китай
Японія
Україна
Народи Сходу
|
«Фарбований лис»
«Іссумбосі, або
Хлопчик-мізинчик»
«Пензлик Маляна»
«Синдбад-мореплавець»
«Фарбований Шакал»
«Момотаро або Хлопчик-Персик»
|
2. З якої казки ці речення?
1. За мить на воді гойдався
великий корабель. Імператор, його дружина, принци та принцеси й усі царедворці
посідали на корабель
2. Я взяв шматок дерева, плаский та широкий, і
прив’язав його собі до ніг, другий шматок
прив’язав до лівого боку, а третій до правого.
3. Давно колись жили собі чоловік і жінка, та не
було в них дітей.
4. «Хіба коли бідний, то й малювати не
дозволяється?»
5. Він вискочивз-за пояса дівчини і замахнувся
мечем-голкою.
3. Випишіть
лише ті слова, які характеризують Синбада-мореплавця: злий,мужній,потворний,милосердний,винахідливий,боягуз,красивий,сміливий.
Рівень 3
1. Встанови відповідність
1) Хочеш бути щасливим 1) багатства
2 Хто зле робить, 2) той більше хоче
3) Щастя дорожче 3) то не будь лінивим
4) Хто більше має 4) тому і щастить
5) Хто добре працює 5) той все собі
шкодит
2.
Встановіть правильну послідовність подій казки «Пані Метелиця»-Бідна падчірка в домі Метелиці;
-Загублений починок;
-Допомога бідній дівчинки яблунці та печі;
-Казан смоли для лінивої дівчини;
-Золотий дощ нагороди.
Рівень 4
Написати твір-мініатюру ( 1 питання
на вибір)
1. Яка праця, така й плата (за мотивами казки «Пані
Метелиця»).
2.Улюблений герой народної казки (за вивченими казками )
Немає коментарів:
Дописати коментар