Зворотній зв'язок

Контрольна робота. Фольклор, народна казка.



                                     Фольклор. Народна казка.
I варіант
Рівень 1
1.Короткий влучний вислів що має повчальний зміст-це:
а) прислів'я,б) приказка,в) загадка?
2.Казка «Фарбований шакал» належить :
а) арабському;б) індійському;в) німецькому народові?
3.Фольклор-це:
а) народні перекази,в яких утілена мудрість народу;
б) наука про усну народну творчість;
в) уявлення про природу та зв'язки з нею?
4.Створінням самого бога Брахмана називав себе:
 а) шакал Чандарава,б) Синдбад-мореплавець,в) зла удовина донька?-
5.Синбад потрапив на острів,на якому жили:
а) мавпи;б) людожери;в) тигри?
6. Брати Грімм – це:
а) фольклористи, збирачі народних казок;
б) археологи;
в) збирачі старовинних фотографій.  

Рівень 2
1.Розподілити казки за тими  країнами, з яких вони до нас прийшли.
                                          
Країна
Казка
Індія
Китай
Японія
Україна
Народи Сходу
«Фарбований лис»
«Іссумбосі, або Хлопчик-мізинчик»
«Пензлик Маляна»
 «Синдбад-мореплавець»
«Фарбований Шакал»
«Момотаро або Хлопчик-Персик»

2.  З якої казки ці речення?
   1. Це чарівний пензлик, - сказав дідусь.                        
   2.  ріс як на дріжджах…….                                                                                     
   3. як же обурив нас цей пройдисвіт!                               
   4. Відпустіть мене в столицю шукати кращої долі..     
   5.  незабаром підійшли до величезного будинку з високою брамою…           
3. Випишіть лише  ті слова,які характеризують пані Метелицю: потворна,стара,добра,привітна,красива,зла,справедлива,ввічлива.

Рівень 3
1.  Встанови відповідність
                  1) Доброму всюди                                        1) легко зробити
                  2) У гостях добре,                                         2) не візьметься
             3) Уперта праця                              3)   до оселедця  
            4)  І за холодну воду                         4) добре
            5) Легко говорити, та не так           5 ) а вдома краще
                                                             
2.Встановіть правильну послідовність подій  казки «Синдбад-мореплавець»
-Людожер з'їв капітана
-Синдбад вирушає в подорож;
-Товариші будують плоти;
-Синдбад рятується від гадюки;
-Синдбад та його друзі у відчаї;
-Синбад повертається додому.
Рівень 4
 Написати твір-мініатюру ( 1 питання на вибір)
1. Яка праця, така й плата (за мотивами казки «Пані Метелиця»).
2.Улюблений герой народної казки (за вивченими казками)                               


II варіант
Рівень 1
1.Короткий влучний вислів що має повчальний зміст-це:
а) прислів'я,б) приказка,в) загадка?
2.Казка «Фарбований шакал» належить :
а) арабському;б) індійському;в) німецькому народові?
3.Фольклор-це:
а) народні перекази,в яких утілена мудрість народу;
б) наука про усну народну творчість;
в) уявлення про природу та зв'язки з нею?
4.Створінням самого бога Брахмана називав себе:
 а) шакал Чандарава,б) Синдбад-мореплавець,в) зла удовина донька?-
5.Синбад потрапив на острів,на якому жили:
а) мавпи;б) людожери;в) тигри?
6. Брати Грімм – це:
а) фольклористи, збирачі народних казок;
б) археологи;
в) збирачі старовинних фотографій.  

Рівень 2
1.Розподілити казки за тими  країнами, з яких вони до нас прийшли.
                                         
Країна
Казка
Індія
Китай
Японія
Україна
Народи Сходу
«Фарбований лис»
«Іссумбосі, або Хлопчик-мізинчик»
«Пензлик Маляна»
 «Синдбад-мореплавець»
«Фарбований Шакал»
«Момотаро або Хлопчик-Персик»

2.    З якої казки ці речення?
1. За мить на воді гойдався великий корабель. Імператор, його дружина, принци та принцеси й усі царедворці посідали на корабель
 2. Я взяв шматок дерева, плаский та широкий, і прив’язав його собі до ніг, другий   шматок прив’язав до лівого боку, а третій до правого.
 3. Давно колись жили собі чоловік і жінка, та не було в них дітей.
 4. «Хіба коли бідний, то й малювати не дозволяється?»
 5. Він вискочивз-за пояса дівчини і замахнувся мечем-голкою.

3. Випишіть лише ті слова, які характеризують Синбада-мореплавця: злий,мужній,потворний,милосердний,винахідливий,боягуз,красивий,сміливий.

Рівень 3
1.  Встанови відповідність                                              
     1) Хочеш бути щасливим                 1) багатства
      2   Хто зле робить,                            2) той більше хоче
      3) Щастя дорожче                                3) то не будь лінивим
      4) Хто більше має                                 4) тому і щастить
 5) Хто добре працює                           5) той все собі шкодит
2. Встановіть правильну послідовність подій казки «Пані Метелиця»
-Бідна падчірка в домі Метелиці;
-Загублений починок;
-Допомога бідній дівчинки яблунці та печі;
-Казан смоли для лінивої дівчини;
-Золотий дощ нагороди.
Рівень 4
 Написати твір-мініатюру ( 1 питання на вибір)
1. Яка праця, така й плата (за мотивами казки «Пані Метелиця»).
2.Улюблений герой народної казки (за вивченими казками )                              





Немає коментарів:

Дописати коментар