Зворотній зв'язок

Мандрівний замок 1 урок

Тема: Діана Джонс “Мандрівний замок Хаула”
                                                 Добрий ранок, діти! 
Сьогодні підсумовуємо тестами ваші знання за твором Айзека Азімова"Фах", а потім знайомимося з твором "Мандрівний замок Хаула"

Крок 1
Запишіть число та тему уроку в зошит


Крок 2
Виконайте в зошиті тест 

Айзек Азімов «Фах»
Тестові завдання

1.      Айзек Азімов – це письменник:
А. білоруський;
Б. французький;
В. Американський.
2. Він є автором:
А. пригодницьких романів;
Б. детективів;
В. науково-фантастичних творів.
3. За фахом Айзек Азімов був:
А. біохіміком;
Б. математиком;
В. Географом.
4. Скільки науково-фантастичних творів написав письменник:
А. більше 1000;
Б. більше 100;
В. більше 500.
     5. Головною проблемою твору є:
А. освіта майбутнього;
Б. війна і її наслідки;
В. проблема екології землі.
6. Яким загадковим терміном описується земне життя?
А.  щасливе;
Б. злиденне;
В. недиференційоване.
7. Які звичні для тебе реалії життя дивують малого Джорджа?
А.  букви, ручка;
Б.  письмовий стіл;
В. апаратура з кнопками.
8. Як відбувається процедура навчання читання?
А.  Джордж з лікарем вивчає алфавіт;
Б.  За допомогою спеціального апарату;
В.  За допомогою спеціальних ліків
9. Який незвичний для інших шлях до професії пройшов Джордж?
А.  Придбав книжки і читав програмування;
Б.  Довідався про цей фах про фахівців;
В.  Йому розповів про нього батько;
10. Дія в оповіданні відбувається на:
А. планеті Сатурн;
Б. в майбутньому на планеті Земля;
В. планеті Новія;
11. Плейтен мріяв про фах:
А. металурга;
Б. енергетика;
В. програміста;
    12.Плейтен утік з інтернату,щоб
     А. побувати на олімпіаді
     Б. побачити кохану дівчину
     В. уникнути покарання
    13. Плейтен відрізнявся від однолітків тим, що
     А. був дуже сильним, займався спортом
     Б. володів телепатією
     В. Читав книжки, займався
    14. На який місяць припадає День освіти?
      А. листопад
      Б. вересень
      В. травень
   15. Яка тема завжди була предметом суперечки між Джорджем та коротуном    Тревіліаном?
      А. вибір фаху
      Б. майбутнього людства
      В. майбутньої освіти
   16. Хто бачив, що Джорджа чекає блискуче майбутнє
   А. Тревіліан
   Б. батько
   В. Інженеску
  17. Якого числа народився Джордж
  А. 13
  Б. 16
  В. 21
  18. Що саме спричинило невдачу Тревіліана, який не отримав права потрапити на одну із планет Галактики
  А. не читання книжок
  Б. його самовпевненість
  В. навчання за старими стрічками
  19. Що потрібно, на думку Джорджа, щоб іти в ногу з прогресом
  А. вчитися по стрічках
  Б. вчитися самостійно
  В. вірити в себе
  20. Як. За Азімовим, точно звуться інтернати для недоумків
  А. академія вищої освіти
  Б. інститут вищої освіти
  В. університет вищої освіти
  21. Джордж вів діалог з представниками планети Новія про
  А. недоліки медичної системи
  Б. систему професіональної освіти
  В. обмеження прав і свобод людин
  22. Хто повинен сам про себе сказати: “ Я можу творити і творитиму, хочете ви цього чи ні”
  А. знаюча і розумна людина
  Б. творча людина
  В. впевнена у собі людина
  23. Про побачення з якою людиною попросив Джор
  А. з новіанином
  Б. з лікарем
  В. з викладачем
24. Після Дня Знань Плейтен потрапив:
А. в школу програмістів;
Б. в школу металургів;
В. в школу «недоумків».


 Тести має здати до 23 травня!!! Більше вже їх не буде ! 
                          Відповіді надсилати мені на Вайбер! Удачі!!!


Крок 3

Немає коментарів:

Дописати коментар