Зворотній зв'язок

Моріс Метерлінк 1 урок

Тема: Моріс Метерлінк. “Синій птах”

             Сьогодні ми поговоримо з вами про бельгійського митця Моріса Метерлінка та його п'єсу "Синій птах"

Крок 1
Запишіть число та тему уроку в зошит


Крок 2
Передивіться експрес-урок про Моріса Метерлінка 

Крок 3
Опрацюйте матеріал підручника (185-186). Запишіть основні тези (бажано виконати цю роботу творчо)

Крок 4
Крок 5


Крок 6
Запишіть в зошит матеріали карток



Крок 6

Виконайте письмово тести 
                       Тестові питання за біографією Моріса Метерлінка
1. Метерлінк називав свій театр:
а) театром мовчання; б) театром абсурду; в) театром тиші.
2.Моріс Метерлінк народився в....
а) Іспанії б) Бельгії в) Норвегії
3.Де навчався письменник?
а) в єзуїтському коледжі святої Марії б) в єзуїтському коледжісвятої Вероніки в) в єзуїтському коледжі
святої Варвари
4.У 1887 році Метерлінк видав збірку...
а) "Квіти зла" б) "Принцеса Мален" в) "Оранжереї"
5.Перша п'єса Моріса Метерлінка?
а) "Принцеса Мален" б) "Синій птах"в) "Блакитні бульбашки"
6. На який твір був опублікований наступний відгук: "дивовижний, чистий, вічний шедевр..., найгеніальніший твір сучасності"
а) "Оранжереї" б) "Синій птах" в) "Принцеса Мален"
7. Яку премію отримав письменник за багатогранну літературну діяльність?
а) Нобелівську б) Букеровську в) Пулітцерівську
8. Казка «Синій птах» за жанром:
а) драма-феєрія б) трагедія; в) легенда.
9. Синій птах у творі Метерлінка - це:
а) символ щастя; б) символ любові; в) символ благодаті.
10.Сюжет твору "Синій птах" нагадує...
а)"Божественну комедію" б)"Фауста" в)"Лісову пісню"
11.Які риси поєднано у творі "Синій птах"?
а) фольклорної і романтичної казки б) романтичної та історичної казки
в) реалістичної тафілософської казки
12. На сюжет якої п'єси Моріса Метерлінка композитор Клод Дебюссі написав оперу?
                        Діти, тести необхідно здати до 11 травня! 
                   Надсилаєте мені на Вайбер.
Нам з Вами залишилося лише 2 уроки. Оцінок майже нема, роботи Ви не здаєте (крім декількох дітей). Вас ще чекає одна тестова робота і перевірка зошитів. Всі теми, які я Вам подавала на карантині, мають бути написані. Наступного уроку напишу прізвища учнів, які не будуть писати підсумкову роботу.  


Немає коментарів:

Дописати коментар