Зворотній зв'язок

четвер, 25 лютого 2016 р.

Нескорена Леся...



У цей день, 145 років тому, 25 лютого 1871 року народилася Лариса Петрівна Косач - майбутня Леся Українка. Доля дуже рано навчила Лесю Українку мужності. Вона змушена була змагатися з тяжкою хворобою, що вразила її ще в дитинстві, зробила недосяжною її блискучу музичну кар'єру і
мучила поетесу всі подальші роки. Проте оця ще дитяча зневага до фізичного і душевного болю супроводжувала Лесю Українку все її життя.

                                              Як дитиною, бувало,
                                              Упаду собі на лихо,
                                              То хоч в серце біль доходив,
                                              Я собі вставала тихо.
                                           "Що, болить?" – мене питали,
                                            Але я не признавалась –
                                            Я була малою горда, –
                                            Щоб не плакать, я сміялась.
                                            А тепер, коли для мене
                                            Жартом злим кінчиться драма
                                            І от-от зірватись має
                                            Гостра, злобна епіграма, –
                                           Безпощадній зброї сміху
                                           Я боюся піддаватись,
                                           І, забувши давню гордість,
                                           Плачу я, щоб не сміятись.


Немає коментарів:

Дописати коментар