Зворотній зв'язок

вівторок, 12 січня 2016 р.

Ювілей Джека Лондона



    140 років тому, січневого дня 1876 року, в Сан-Франциско розпочалася біографія хлопчика, який згодом стане одним з кращих американських письменників і увійде в літературу під іменем Джек Лондон.

   “Я прожив дуже щасливе життя! Я був більш вдалим багатьох сотень і мільйонів людей мого покоління на цій землі. Я багато жив і багато бачив. Я дуже любив життя! Так, гра коштувала свічок!

Ім'я Джека Лондона пов'язане із захоплюючими оповіданнями про сильних та мужніх людей, що кидали виклики долі, боролися із суворою природою Півночі, виявляючи силу духу й неабияку мужність. Твори Джека Лондона відкрили американцям Північ. Він не тільки дав точні, яскраві й поетичні картини краю Білої Тиші, але й показав людей, які його населяли: індіанців - корінних жителів, з їх своєрідними законами. Та білих, що прийшли сюди у пошуках щастя.

Джека Лондона як письменника цікавили яскраві особистості. А суворі умови дикої Півночі давали можливість розкрити їх у всій повноті.





Немає коментарів:

Дописати коментар